Backstreet Boys

Snart går tåget till Stockholm! Vi ska vandra på stan å shoppa nu på dan å sen ikväll äre Backstreet Boys-konserten som gäller! =) Ska bli riktigt roligt! Även om dom flesta tycker att det bara är ett "sketet" pojkband så tycker jag dom gör bra musik! :)
Hoppas vi inte försvinner i tunnelbanan bara.. Jag hittar absolut inte i Sthlm. Men men då får man väl ringa brorsan i panik eller nåt ;) Hehe..

Å jag har lovat att ta en massa bilder å försöka filma till Hanna å Linda! Dom är lite avundsjuka! :D Tihi.

Helgen var bra den. Va hos Linda och Stefan i fredags å mös lite, sen i lördags va vi i Hedesunda hela dagen å firade lillebror. Stora killen ;) Hahaha. Åt smörgåstårta å hade det trevligt! =P
Senare på kvällen gick jag upp till Lina och Anders och spelade spel å sjöng singstar! Va nice å träffa dom lite. Sen igår gjorde vi inte så mkt på dan men vid halv fem åkte vi äntligen å hälsade på Svea-Maria! Å jag tror aldrig jag sett en sötare bebis :) Hon är så gosig den lillfian :P Hihi.. Lite ovant å se storebror som pappa, men det var en mysig syn!

Näe nu ska man göra sig iordning så man är redo för en heldag i huvudstaden!

heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0