bläää

Jag vet inte vad jag vill med mitt liv längre. Jag vet inte om jag orkar med skolan. Känns inte som jag har valt rätt. Men om jag nu skulle hoppa av, vad ska jag då göra? Vet ju inte vad jag ska plugga till. Man kan ju fortfarande göra sen-anmälningar men VAD ska jag då söka? Jag vet ingenting. Jag vill bara att det ska vara ett självklart val för mig. Visst är det rätt kul på Byggnadsingenjör men matten å byggfysiken är verkligen inte min grej =/
Har omtenta i Linjär algebra nästa fredag och jag har inte pluggat ALLS =(
Visst det är mitt eget fel men när jag inte kan eller inte fattar något så ger jag upp!!!!!!! Vill inte ha det så! Allt är sååå svårt.. Jag, jaaa, vet verkligen inte :( Suck! Blir så trött på mig själv ju!

Det enda som är bra i mitt liv nu är Mange, familj och kompisar.. Om ändå dom kunde bestämma åt mig..

Helgen var trevlig. I fredags va jag med Mange. Han va upp på jobbintervju på PFV, omvårdnad Gävle.. Jag tog en promenad i solen upp för att möta honom. Gick först in hos Sophie på OK å hejade. Sen gick jag vidare, mötte Mange å vi fick nå ryck å gick å hälsade på Sture i tvätthallen på Swebus :) Sen tog vi en promenad hem å samtidigt käkade vi glass :D Va riktigt mysigt. Sen stack han iväg å jobbade å jag till Hedesunda.
Sen i lördags så jobbade jag till klockan två.. Efter det färgade min underbara mamma mitt hår, och sen var jag medbjuden på middag hos Karin. Det var supergod mat hon hade gjort. Fläskfilé, bacon å champinjoner inbakad i nån degtyp ;) å så klyftpotatis till.. Mmmm yummie. Sen fick vi efterätt t.o.m.. det var en liten minipaj med hallon å grädde :P Sen blev jag kvar tills nio. Då åkte jag hem å satte mig i soffan bara å väntade på att älsklingen skulle sluta. Så när han kom hem mös vi lite =)
I söndags så gjorde vi inte så mycket mer än att åka till Bomhus på middag. Blev grillad fläskfilé och klyftpotatis då oxå men det är ju sååå gott :P Mysigt! Sen va den helgen slut oxå.. Tiden går så fort..

Sen händer det inte så mkt mer i mitt liv typ..
Jag är tacksam för vissa personer. Tack för att ni finns! Ni vet vilka ni är!

Näe ska kanske ta tag i matten! :S

over´n´out

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du vet att jag finns här och stöttar dig gumman..
Du är det bästa som hänt mig och jag kommer inte försvinna någonstans ..

Puss på dig älskling

2008-04-23 @ 09:54:57
Postat av: elin

Tja stumpan! Här händer de inte mycket!!

2008-05-23 @ 15:15:26
URL: http://eliiin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0