Ojojoj

Igår var jag å Mange i Stockholm =)
Vi kom ner 11.00 och gick då omkring på stan. Fram och tillbaka mest och ingen av oss hittade nånting, men så brukar det vara när man har pengar å vill handla.. Klockan 13.00 åt vi på Kungshallen. Det var supergott :P

Sen vid 15.30 tog vi pendeln ut till min bror Jimmy i Spånga. Det var där vi skulle övernatta =) Så visade han oss vart vi skulle å sen åkte vi tillbaka med pendeln in till city och tog tunnelbanan till Globen. Vi kom dit typ klockan 18.00. Stod i kö i en halvtimme. Så 18.30 var det insläpp. Det gick ganska fort å komma in, för vi stod rätt långt fram om man jämför med andra :D Letade reda på våran sektion å läktare. Vi hade faktiskt bra platser! Nästan perfekt! :o)
Satt i typ 40 min tills EMD kom ut å spelade i 20 minuter. Sen kom en till kille som skulle spela, tror det var Kevins (avhoppad) kusin eller nåt :P Han sjöng bra..

Å sen Kl 20.50 kom BACKSTREET BOYS in på scenen!!! Å jises vilken känsla. Långt över tusen människor skrek å ropade =) Det var så man rös!
Ojojoj va bra det var! Dom spelade i nästan 2 timmar. Mest gamla godingar men oxå en del nya :P :D :)
Det var även 4 solonummer, som tyvärr inte var lika bra. Men allt annat var lika bra som alltid. Mäktigt var det där inne! Jag har då aldrig varit på något bättre! =) Vill tillbaka. Helt underbart! Ångrar inte att jag gick, å värt varenda krona!!!!! =)

Sen klockan 22.48 tog vi tunnelbanan tillbaka till city och 23.10 pendeln till Spånga :P Sen sov vi gott efter en lång dag i huvudstaden!

Idag vaknade vi 10.30 och gick till pendeln klockan 11.00.. Sen tog vi våran "frukost" på Burger King.. haha ;) Men det var inte så gott. Nästan Mcdonalds är godare ;) Hehe..
Tåget hem gick 12.30. Så nu sitter man hemma i soffan igen efter en dag i Sthlm, som egentligen kändes som en hel helg. En sak vet jag iaf, kommer aldrig flytta dit! Trivs inte så bra där nere. Vet inte varför men så är det..

Men igår, den 14e april 2008, var en av dom bästa och minnesvärda stunder i mitt liv :) Och den fick jag dela med världens underbaraste kille, Mange <3



                            
Vi satt inte så dumt till :P                   Entréen :P

                             
Det dansades rätt mkt ;D                   Efter sista låten (trodde man ju) ;)


Dom kom in å sjöng 2 extra låtar!
Nu var det slut på riktigt :(
Men bra var det :)



over´n´out / en supernöjd BSB-fan :P

Kommentarer
Postat av: Magnus

BSB FTW FFS

*hihi*

2008-04-24 @ 14:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0