Söndag

Nu är det söndag, igen! Det är otroligt vad veckorna går fort.
Sitter som vanligt vid teven å har inte en aning om vad jag ska göra. Känner inte för så mkt just nu heller :(
Önskar Mange va hemma så jag hade sällskap iaf :P Men han kommer hem efter åtta så det är inte så lång tid kvar..

Imon är det skola igen :/ Matte hela dagen, som det brukar vara en måndag.. Å det är såå segt. Men dagarna går iofs rätt fort när dom väl startat.. hehe..
Usch, ser inte fram emot den här perioden i skolan heller. Vi har tre ämnen- byggnadskonstruktion, byggnadsteknik och ingenjörsmatte. Och alla är ämnen man räknar i.. Alltså rätt svåra saker. Undrar hur det kommer sluta jag.. Men man måste åtminstone försöka. Vill ju inte ge upp..
Jag har ju många runt omkring mig som stöttar mig när det är jobbigt och det är jag jätteglad för.. Finns ju inget bättre än att ha många vänner som tror på en :)

Den här helgen har nog varit den tråkigaste i hela mitt liv.. Eller i fredags va det inte tråkigt. Då va jag hem till Linda och Stefan å spelade lite xbox och sen efter det umgicks jag med Mange.
Men både igår å idag har det varit supertråkigt :( Suttit vid teven och datorn om vart annat. Så tråkigt att jag t.o.m skaffade en blogg.. Hehe

Å tyvärr fick jag inte hälsa på min brorsdotter heller.. Stackars Hanna har så ont i rygg å nacke efter ryggmärgsbedövningen och det kan ta upp till en vecka innan det släpper. Tycker så synd om henne.
Så det är förståeligt att vi inte kan åka upp nu när hon inte kan ta sig ur sängen. Men håller tummarna på nästa helg :D
Då är det nästan fullt upp istället om man jämför med den här.. hehe :P


Kan nån ge förslag på vad man ska äta idag då? Det är det värsta som finns. Å inte ha nån fantasi om vad man ska laga.. Aja ska väl komma på nåt, kanske ;)



over'n'out



Kommentarer
Postat av: Maria

Skärpning med maten! Nu måste du ta hand om dig, annars kommer du aldrig att bli frisk

2008-04-08 @ 00:22:03
URL: http://maha.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0