Typiskt

Nu äre onsda, och alltså 5 dagar kvar tills Backstreet Boys-konserten.. Å vad tror ni händer? Jo, jag blir sjuk!!! Förstod nästan det när biljetterna bokades.. Haha.. Men jag håller tummarna ( peppar peppar) :P

Usch vad jag är less på skolan nu! Jag har det kämpigt med alla uppgifter som ska göras.. Men men jag får försöka åtminstone.. Önskar att dom här sista två åren går fort så ja slipper skolan mer! Fatta va skönt ;)

Ihelgen blir det fullt upp.. På freda ska jag vara med min älskling :D
Sen på lördag ska vi åka ut till Hedesunda och gratta min lillebror som blir 20 :) Å så ska Mange hjälpa min mor med deras dator som säkert kommer ta halva dan ;) haha.. Den brukar krångla..
Sen på söndag ska vi, förhoppningsvis, träffa lilla Svea-Maria =) Dom fick komma hem ifrån sjukhuset igår.. se den lilla pluttiskruttan :D hihi

Nu sitter min älskling och kollar på det sämsta programmet i världshistorien tror ja- Jackass! =/ Men han är så fin där han sitter å smuttar på en smirnoff ice ;P hehe.. Är så kär i den pojken! Finns ingen bättre än honom <3

Nu blire sängen så ja blir frisk nån gång!

gonatt å heddå



Älsklingen och jag

Kommentarer
Postat av: Maria

Då hoppas jag Mange pysslar om dig extra mycket dom här dagarna!! Håller dig varm och servar dig med allt du kan tänkas behöva ;D

Ursäkta om jag låter morsig.. men Smirnoff Ice en helt vanlig onsdag-kväll?? Snälla nån..!

2008-04-10 @ 11:33:31
URL: http://maha.webblogg.se
Postat av: Magnus

Heej ..

ja, jag är allt bra underbar jag .. HAHA ;)

Maria, va sugen på nåt sött och vi hade ingen läsk hemma så drack en smirnoff ice på Lill-lördan ;)

Alexandra min underbara ängel

2008-04-10 @ 11:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0