så trött

Nu ger jag upp.. Om en del kan skita i mig (vilken anledning det än finns till det) kan jag skita i dom..
Jag hör inte av mig.. Nu ligger bollen i era händer.. Såå jäkla apless på det här.. Alltid ska det vara jag.. Är det verkligen så det ska vara när man är kompisar? Öh nej.. Tillslut lessnar man ganska rejält.. Har ni provat? Nej skulle inte tro det för jag hör av mig emellanåt för att kolla om allt iaf är bra..
Å om nån tar åt sig och blir putt, ja då är det så.. Vad ska jag göra liksom?

Tur att det finns vissa som inte skiter i mig iaf.. Visst, jag har aldrig brytt mig såhär mycket om en sån här sak förut men nu går det inte att strunta i det.. Jag funkar inte som jag ska längre.. Det mesta har sugit musten ur mig.. Det ha varit SÅ nära att jag hoppat av skolan å bara försvunnit men vissa säger att jag inte får det.. För min egen skull.. Jag kommer ångra mig annars.. Men snart bryr jag mig inte längre..

Näe nu ska jag inte ödsla ännu mer tid på att tänka.. God natt



(Märks det när man inte mår bra? Märker ens NÅN att man INTE mår bra?)

Kommentarer
Postat av: Maria

Du vet vad som hänt mig!

Det tar inte en vecka, inte en månad, inte två heller, att återgå till normala med nåt sånt..! -om det ens är möjligt..



Jag är anorlunda nu än vad jag normalt är. Och jag försöker att för en gångs skull först o främst hjälpa mig själv. Försöker att ha så kul o tänka så positivt som jag bara kan.

Försöker bara hålla mig uppe..



Du sa att du förstod...

2008-08-12 @ 21:10:08
URL: http://maha.webblogg.se/
Postat av: Alex

Jag förstår precis.. Det vet du att jag fortfarande gör.. Klart du ska hjälpa dig själv. Det är viktigast.. Men jag menar att vi kan försöka tillsammans isf.. Det är inte alls samma situation såklart, men jag saknar dig helt enkelt. Förstår att det jag skrev kanske lät lite hemskt.. Men ja, jag vet inte vad det är med mig.. Hoppas du kan förstå lite vad jag menar? Du är ju min Majiia!



2008-08-12 @ 23:07:14
URL: http://[email protected]
Postat av: sophie

dålig uppdatering här ;)

2008-08-17 @ 17:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0