Utgång

Ikväll blire utgång med Lina, Anna och hennes kompis Johanna =)
Va superlänge sen jag var ut på krogen så det ska bli roligt :P Har inte dansat riktigt sen i våras så nu ska man shaka rumpa ;) hehe..

Igår träffade jag Linda sista gången innan hon åker tillbaka till Luleå, imorgon. Men jag ska flyga upp nu nån helg i höst och hälsa på :) Har ju inte gjort det ännu och då har hon bott där länge.. Skäms på mig, så nu ska det bli av :D
I torsdags va jag å Mange på middag hos Linda och Stefan.. Vi spelade texas hold´em, Linda som vann :) Å efter det hann vi med ett parti 500 .. Va oxå länge sen man spelade det men det är ju kul så ;o) hehe.. En trevlig kväll..
Sen har jag inte gjort så mkt mer.. Imorgon ska vi grilla hemma hos Manges farmor och farfar. Åke (hans farfar) fyller år.. Ska bli trevligt..

Näe nu ska man väl fixa iordning lite mer.. Har städat å diskat för fullt nu på eftermiddagen.. Lär ju se någorlunda ut om folk kommer hit ;) höhö..

ses på stan gott folk =) Heddå

Kommentarer
Postat av: sophie

jag var också med, haha. . o uppdatera mera :)

2008-09-02 @ 23:14:19
URL: http://www.metrobloggen.se/sophieahgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0