orka

Det finns ingen ork kvar.. Allt är så jävla tråkigt.. Gillar inte mitt liv alls just nu.. Det enda som faktiskt håller mig uppe är Magnus, för när jag jobbar och är här i Hedesunda får jag åtminstone prata med honom och när jag väl träffar honom blir det bra igen för ett tag.. Skulle jag inte göra det skulle jag gå under.. Vill snart inte nå mer..
Fy för skola, fy för jobb, fy för nästan precis allting..
Känns allvarligt som att alla kompisar "övergivit" mig oxå.. Knappt nån som hör av sig av nån underlig anledning.. Mestadels är det jag som måste göra det för att det ska bli nåt liksom.. Jag fattar ingenting! Blir så trött..
Snart skiter jag i allt å drar med mig Mange å flyttar så jag slipper allt här hemma.. Börja om på nytt nästan..
Som det kanske märks är inte jag på topp å det kommer nog ta ett tag innan jag kommer igen om jag ens kommer göra det..

Kommentarer
Postat av: Magnus

Älskar dig mer än allt annat gumman <3

Du och jag min prinsessa .. Du och jag :D

2008-07-27 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0