SUCK!

Skamligt Sverige skamligt !
Skäms nästan över att vara svensk!

Magnus är bäst <3

"Sommarlov"

ÄNTLIGEN lov.. skolan slutade förra onsdagen, den 4e :P va så jäkla skönt när man gick ifrån sista tentan..
så nu är man ledig tills den 15e augusti.. =)

Så nu är jag ledig till helgen efter midsommar då jag börjar sommarjobba för fjärde året i rad på ICA Hedesunda..
Tills dess försöker ja njuta av ledigheten, men ibland ringer chefen å vill att man ska jobba men ja det går det oxå..så länge det inte är varje dag.. vill hinna ha ledigt oxå..

Imorgon fyller min älskling 23 år :) Ska fira honom hemma hos hans föräldrar på kvällningen. Ska bli trevligt..

Å nästa helg är det äntligen midsommar =) Min absoluta favortihögtid.. Ska bli trevligt med lite grillfest å sen ön efter det :P Så skönt att älsklingen ska vara med.. Va rädd att han lära jobba.. Men icke =) hihi..

näe nu ska ja fortsätta med teven.. Heddå

Snart så

Nu är snart skiten klar! ÄNTLIGEN!!! =)
Jag är verkligen helt jäkla less på allt som har med skola att göra.. Två tentor kvar! Sen äre lov tre veckor innan jag börjar jobba.. Soooft! :D Ska bli så skönt att göra nåt annat i nån månad innan det börjar om igen.. Men det ska vi inte tänka på nu :P

Förhoppningsvis blire en bra å varm sommar ;) Tisdagsdanser på ön ska det bli oxå =) Hoppas bara att min älskling kan komma ut på nån av dom :D Hihi...

Å sen kommer ju både Linda och Elin hem ifrån sina vardera skolor.. Så kan man umgås med dom en massa oxå plus alla andra såklart! :) hehe..

Näe nu äre sängen som gäller om ja inte ska somna på första deltentan imon..
Gonatt på er!

RSS 2.0