Ett tag sen

Ja nu var det länge sen jag skrev här. Jag har tappat lusten ganska ordenligt på nästan allt.

Jag har fyllt 21 och som vanligt var inte det nå speciellt, sen på sista april drog jag, Mange, Linda å Stefan iväg på kryssning. Det var nice :P Synd bara att magen krånglade för mig, så nå värst full var man ju inte men jag hade riktigt roligt iaf :)
Sen kommer jag inte exakt ihåg vad som hände veckorna efter men den 16e maj drog jag, Maria, Lollo, Tommy och Johannes till Absolut Gotland med skolan! Vi festade och hade det trevligt hela helgen! Mkt man inte glömmer ;) haha.. Vi åkte hem igen den 18e..
                                                                           
                                                                      Gänget som åkte till AG 08

Fy va den helgen va svår att ta sig igenom.. Jag saknade ju Mange så jag höll på å dö.. Men det gick ju bra å det var skönt när man väl kom hem.. =)

Nu är snart skolan slut oxå å det är jobbigt nu.. Allt man gör nu gör man bara för att bli klar å få lov..
Det är så hemskt att jag är såå skoltrött men va ska jag göra då? Jag har gått i skolan i hela 14 år nu! :S Fy va hemskt det låter.. Men jag ska försöka klara det här..

Å så har min älskling fått sommarjobb.. Han blev glad när han fick veta vart han skulle vara å det var skönt att det inte blev nåt han inte ville hålla på med.. Så nu är han där på introduktion.. Så man sitter ensam vid teven.. Tråkigt men sant.. Egentligen borde jag plugga ju men nej jag orkar inte än.. ska snart ta tag i det ;) haha..


                                                                        NU VILL JAG HA SOMMAR !
   
                                                                                                            
                                                                              Jag och min älskling
                                                                                på kryssningen <3                                            
                                                                                                   


Det där var en liten uppdatering (nöjd Elin? ;D haha)

heddå ;P

RSS 2.0