Fredag

Ja nu är det fredag igen.. Har varit en lugn kväll.. Kollat på Alice i idol och sen
blire nog film efter utröstningen..
Mange jobbade tills nu så han kommer väl snart.. Ledsen för förut älskling..
Men jag är som jag är ibland.. Tyvärr =/
Imorgon händer inte så mkt heller.. Ska fortsätta packa ner lite inför flytten..
Bara 3 veckor kvar nu :D Så jäkla underbart!
Tentorna gick inte så bra heller som jag visste, men det är bara å bita ihop å göra
omtentorna.. Annars är allt lungt på skolfronten ändå..

Näe nu ska jag kolla mer på teve.. Orkar inte skriva så mkt.. Haha..


Förresten, SER NI ATT DET SNÖAR?! Riktigt mysigt det är ute nu då =) Tihi..

Heddåååå

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag utmanar dig!!



Regler

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.

Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.

Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

2008-11-29 @ 18:52:52
URL: http://maha.webblogg.se/
Postat av: Maria

Jag utmanar dig!!



Regler

- Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

- Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.

- Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.

- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

2008-11-29 @ 18:55:06
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0