Kryssa

Imorgon ska jag ut och kryssa med 4 tjejer i klassen (Anna,Maral,Sofie och Helen).. Vi åker med Cinderella, bra båt =)
Ska bli nice.. Åker 11.40 härifrån :P Sen avgår båten 18.00.. Då blire god mat och sen party hela natten lång.. Haha det får vi allt se ;) Men enligt brudarna blir det så ;) Underbara tjejer det där..
Nu har jag bara såna fruktansvärda problem med att välja ut kläder.. Det är det värsta jag vet.. Haha.. Lär ha med mig två klänningar och sen får dom andra välja vilken av dom.. Iofs det är värre med det jag ska åka i..
Men det kommer bli bra ändå.. Kläderna är ju inte allt.. Skulle kunna ha mjukisbrallor jag :D Haha.. Trivs ju bäst i såna ja!

Annars äre rätt lugnt.. Vissa saker är upp o ner dessvärre.. Tänker på dig bror..
Skolan är väl sådär som vanligt men det är bara å kämpa på..

Vi flyttar 13e december oxå!! =) Ska bli såå kul.. Längtar verkligen nu! Soffa beställd och soffbord å tevebänk är utkikade :P Hehe.. Så det är bara å inhandla det när det närmar sig.. Lär sälja min soffa å soffbord oxå.. Nån som är intresserad? =P Haha

Näe, nu åter till packningen.. Ha det bra så länge.. Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0