V. 46

Ja tiden går verkligen fort..
Vi var ju som sagt tidigare iväg på kryssning ons-tors förra veckan.. Det var roligt.. God mat och trevligt sällskap! :P Blev rätt tidigt i säng.. Va fruktansvärt trött, hungrig och hade ont i fötterna av dom jäkla skorna :( Allt annat va ju roligt =) Va en seg dag i torsdags.. Men så äre ju.. Hehe.. 

Ihelgen har det varit rätt lugnt.. I fredas satt jag hemma och kollade på Idol medans Mange jobbade.. Sen i lördags va vi iväg till Manges farbror som fyllt år.. Bjudna på middag och dricka.. Men jag drack faktiskt inget.. Haha.. Lite less på det ändå.. Dom andra drack en massa drinkar åt mig så ;) Hehe.. Åkte hem vid elva för Mange skulle jobba igår, söndag.. Så igår när han gick å jobbade åkte jag ut till Hedesunda för att gratta Sture på farsdag.. Han fick lite godis (eng konfetti) och årets glögg, blåbär :) Blev jätteglad för dom.. Sen kom mamma hem från jobbet strax efter fyra och då började hon med maten.. Blev biffstroganoff.. Mumma.. Efter det fick vi tårta :P Sen hade dom bestämt att dom skulle skjutsa hem mig eftersom jag skulle ha en massa kartonger så jag kan börja packa snart.. Så va hemma vid sjutiden.. Snälla föräldrar man har =) Efter dom åkt kollade jag på ensam mamma söker och väntade på Mange.. Blev sängen rätt tidigt..

Idag var det skola.. CAD.. å det bara krångla å krångla.. Blää för det programmet..

Annars är väl allt lugnt.. Satt och kollade igenom lite saker nyss.. Massa gamla böcker från åk 1 och 7.. Haha.. Minnen säger jag bara :P

Kan tiden gå mer sakta? När man inte ser fram emot saker så kan tiden gå hur fort som helst.. Men nu när man inte kan längta mer tills vi flyttar så går ju tiden såå sakta... Jag får spunk snart.. Har dessutom hittat en tapet jag vill ha.. Men den är liiite dyr.. 425 kronor per rulle :O Men vill man ha det snyggt lär det väl kosta.. Höhö... Men vi får se när vi väl flyttat in om jag fortfarande vill ha den då.. Är så mkt jag vill ha och allt kostar ju en massa pengar man inte har.. Tyvärr är man ju inte rik.. Önskar man vore det ibland.. För vi skulle behöva en större säng nu oxå men tyvärr har vi ju inte råd med den än.. Finns andra saker som är viktigare just nu.. Men så är det ju när man flyttar.. Haha.. Man kan inte få allt på en gång..

Usch.. Snart äre jul oxå ju.. Det tycker vi inte om ;) Haha.. Ni som känner mig vet varför :P

Näe nu äre strax Färjan.. Heddå på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0