uppdatering :P

Det händer som sagt inte mkt nu för tiden. Haha..
I fredags bestämde jag och Mange att vi skulle åka till Valbo och Ikea för att kolla lite. När vi väl kom hem hade vi handlat ett x-box och ett PS2 + spel.. Haha.. Otroligt egentligen.. Men jag ville ju ha PS2 till mitt singstar och Mange har velat ha ett nytt x-box länge och vi hade ju faktiskt råd med det :D hehe.. så nu har man nåt å göra =)
Sen i lördags va jag med Elin på dan, och på kvällen va jag med Maria å gänget ute å åt på Buddies och sen blev det fest. Men jag gick hem före tolv.. Va så trött =(
Sen på söndagen åkte jag ut till Hedesunda för att hälsa på.. Alltid lika trevligt :) plus att mamma gjode kalops åt mig.. Hehe.. Supergott..

I veckan har jag varit ledig..
Vi bestämde oss i måndagskväll för att åka och kolla in en soffa vi tittat på på Mio.. Manges föräldrar hängde med.. Den soffa vi kollat på va inge skön, alldeles för hård.. Så vi hittade en annan, jätteskön nästan lika stor men tvåtusen dyrare.. Men vi slog till ändå.. Vi behöver en soffa och vi kommer nog inte hitta en lika bra soffa för det priset.. Så nu är jag lättad, enda som saknas nu är ett soffbord.. Hehe..
I tisdags hängde Sophie med mig på stan.. Jag hittade 3 klänningar och 1 par skor :P Men ena klänningen har jag lämnat tillbaka för jag är rädd att den bara kommer hänga i garderoben annars.. Men det andra är jag supernöjd över =) Har Sophie å tacka för det.. Hon som hittar kläder åt mig.. hehe..
Sen igår hade jag första tentan, i byggteknik.. Men det gick inge bra iaf.. en lätt tenta egentligen men som vanligt fick jag hjärnsläpp.. Det går verkligen inte.. Kommer inte på nånting när jag sitter där.. HATAR tentor =/ Men aja, finns omtentor..
Vi fick äntligen reda på att vi kan flytta in redan i mitten av december =) Jippi.. Så jävla glad..!!! Så snart så äre dax.. Hihi..
Träffade dessutom Maria igår.. Va såå länge sen vi umgick på det viset.. Vi möttes upp utanför nian för att ta en sen lunch.. Maria va så sugen på sushi och jag tog pasta med fläskfile.. Mums.. Hade en massa att prata om.. Hehe.. Alltid lika trevligt.. Sen gick vi och fixade lite saker på stan och sen gick vi hem till mig.. Satte oss och kollade på Sex and the city-filmen när Mange gick till jobbet.. Superfilm :P Sen vid nio gick hon.. Hoppas vi hinner ses innan hon åker igen!

Idag har jag varit på stan med Maral.. Hon skulle köpa en klänning och hittade en snygg, grå :P Och nu vet jag inte vad jag ska göra.. För plugga är ingen idé.. Jag ska strunta i tentan imon i byggmaterial för det är omöjligt att klara den och vill inte lämna in en blank tenta liksom.. Så den får jag ta på omtentan.. Varför måste man ha tentor? Suck..

Ja det där va en liten uppdatering.. Som sagt, händer inte så mkt.. Haha..
Men det finns vissa som vill att jag uppdaterar ändå! Tihi!

Teven en stund nu! Heddå

Kommentarer
Postat av: sophie

Hörru, lämna du tillbaka det svarta fodralet från gina? du var ju toksnygg i den. .

alex. . . :)

2008-10-30 @ 23:49:55
URL: http://www.metrobloggen.se/sophieahgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0