Weeo

Vi fick lägenheten på nordost!!!!! :D :D :D :D
Snacka om att vara glad.. Det känns otroligt roligt.. Speciellt när lägenheten va så fin
som den va oxå!
Har redan inrett den i huvudet så nu gäller det bara å införskaffa grejerna som saknas =) hehe...
Så runt 1a januari är det flytt som gäller :P Ska bli så underbart att äntligen få ett KÖK (ni som varit hos mig vet hur det ser ut) och dessutom är lägenheten mer än dubbelt så stor som min nuvarande. Den nya är 67 kvm ;)
Så nu svävar man på rosa moln typ.. Skriver kontraktet på tisdag å sen äre bara å invänta december som gäller.. haha..

Annars är allt bra.. Skolan går ju segt som vanligt men det är rätt lugnt.. Lite nervös inför tentorna om två veckor men det går som det går.. Vill inte stressa upp mig alldeles för mkt..
Imorgon kommer Emelie hit å hälsar på.. Ska bli riktigt mysigt :) va så länge sen sist! Saknar dig stumpan!
Sen resten av helgen har jag ingen aning om vad det blir.. Nå förslag?

Näe nu ska jag nog ta fram skolböckerna och bläddra lite.. herrå



(lägger ut en bild på världens sötaste brorsdotter- Svea :D)


2a oktober - 6 mån stor.
Pupplan!

Kommentarer
Postat av: sophie

Mer uppdateringar så ja har nått att läsa :)

2008-10-28 @ 22:25:01
URL: http://www.metrobloggen.se/sophieahgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0