Tv

Vi har hittat en 42" plasmatv som vi gillar.. Men kan inte bestämma oss om vi ska skaffa den.. Tänkte isf ta den på avbetalning så länge å sen när vi ser att vi har pengarna betalar vi tillbaka allting.. Det blir inte så mkt i månaden eftersom vi delar det på två.. Men det kommer nog se rätt dumt ut på min tvbänk.. Man skulle ju helst vilja ha den på väggen men tyvärr går ju inte det, ni som sett min lght vet varför ;) hehe..
Men vi ska ut till Valbo och checka den imon så får vi se :P

Annars händer det inte så mkt.. Skolan går segt.. Är jäkligt skoltrött nu.. Känns som jag går på min absolut sista sparlåga :( Men jag försöker ju kämpa iaf.. Så får vi se längre fram om jag orkar..

Ikväll var vi till Bomhus.. Mamma och Sture träffade Manges föräldrar för första gången.. Det var väldigt mysigt faktiskt.. Inger bjöd på supergod äppelpaj.. Och dom kom bra överens.. Mamma va ju rätt nervös innan men när dom väl kom dit gick det bra.. Mamma är ju ännu mer blyg än mig så jag förstår hur hon kände.. Det är väl därifrån jag fått det.. Ni anar inte huuur jäkla blyg jag är.. Och jag tror det har blivit värre.. Vissa dagar är jag väldigt folkskygg och extremt blyg.. Ibland t.o.m med kompisar :S Och så ska det ju inte behöva vara.. Suck, jag är konstig tror jag =/ Men iaf kvällen har varit bra..

På fredag ska jag parta med tjejerna i klassen (Maral, Anna, Anna, Sofie och Helen) =) Ska bli riktigt skoj faktiskt.. Vi har ju inte gjort nånting sånt hittills å då har vi dock gått i samma klass i över ett år.. Men nu så bilre av :P Hehe..
Sen på lördag ska jag kanske på fest med Maria för hon kommer hem ihelgen.. Men vi får se.. Har inte pratat mer med henne om det..
Annars händer det inte så mkt.. Skönt att solen har tittat fram den här veckan.. Det gör det hela lite lättare..

Näe nu ska det väl bli en film lr nåt.. Lr så blire sängen tidigt.. Vaknade ju för sjutton före åtta imorse (när jag för en gångs skull hade sovmorgon) av mina grannar som bor ovanpå som borrade och hamrade som fasiken.. Det lät som dom höll på å ta sig igenom taket.. Och då äre dock väldigt tjocka betongtak/golv.. Så nu man är lite trött..
Men kan kanske ta igen det imon när man är ledig ;) Hihi..

Aja herrå på er :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0