Combat!

Började skolan i måndags som sagt, och det var väl sådär.. Roligt att se alla tjejer igen men så jäkla deprimerande med skolan :S Igår va det info om nya projektet och jag fick en bra grupp som ska jag ska jobba med i höst :) Jag var ju så nervös över det.. Men det kommer nog gå bra.. Om projektet inte blir allt för svårt bara =/

Var med Sophie på combaten i måndags :) Det är så jäkla roligt! Men jobbigt för min del! Haha ;) Ska även på ett pass ikväll, fast det är på 75 min :O I vanliga fall är det på 55 min så jag undrar hur jag ska orka! Men får maska lite, som Sophie säger, om det blir väldigt jobbigt ;P Hehe..

På fredag ska vi (jag, Mange, Elin och Stoffe) åka till Sthlm för att shoppa och gå på Gröna Lund :) Ska bli riktigt roligt att göra nånting annat för en gångs skull + att vi har sagt jättemånga ggr att vi ska åka dit men det har inte blivit av men nu så :P Håller tummarna för vädret bara! Sen får vi se om vi ska vara barnvakter på lördag. Har inte hört nåt från Hanna än..

Näe nu ska ja göra iordning lite saker inför träningen.. Önska mig lycka till!

Heeejs


ÅNGEST!

Jag har fruktansvärd ångest över att börja skolan imon igen! =/ Jag vill verkligen inge mer nu! Jag vill ha jobb och få jobba och tjäna pengar.. Jag har pluggat i 15 år nu! Så jäkla deprimerande! Suck å åter suck! Men man lär väl göra det bästa av situationen och försöka lite till, ett år kvar- förhoppningsvis! Är ju inte ens säkert att jag får min examen då.. Har jag inte klarat alla kurser så skiter det sig ju.. Har absolut ingen jäkla aning om vad jag ska göra då.. Varför valde jag byggnadsingejörsutbildningen över huvudtaget? Jag ville ju bli nåt helt annat men sökte det inte ens.. Året innan var det så hög intagning så jag struntade i det! Och hur dum är man inte då? Man kunde ju haft tur! Blir ganska så less på mig själv och nu har jag gått 2 år på nånting som jag inte är helt 100% intresserad av, kanske inte ens 50% :S Varför då? Bra j*vla fråga.. Man är dum i huvudet helt enkelt :( Märks det att jag valt fel kanske?! :S

Aja.. lär väl sova om jag ska orka upp till skiten imon! Sov gott!

Hemma!

Eller vi har varit hemma i 5 dagar men inte haft orken att skriva än! :S Men tänkte göra ett försök nu! :P

Vi åkte ju den 9e aug tidigt på morgonen. Flyget tog 3 ½ timme. När vi väl landade var klockan 12 grekisk tid och vädret var helt underbart :) Vi kunde inte ha hoppats på bättre.. Vi hämtade väskorna, gick till transferbussen och kom fram till hotellet strax före två. Hotellet var helt okej, vi skulle ju ändå inte tillbringa så mkt tid där ;) Vi packade upp och gjorde oss iordning för en tur ut på stan för att kolla runt lite. Åt god mat och la oss rätt tidigt då vi inte sov ett dugg natten innan. Sen har det varit sol och bad heela dagarna, underbart god mat och underbara kvällar med bästa sällskapet =) Hihi.. Vi gjorde aldrig någon utflykt. Jag ville åka och se delfiner eller simma med dom men det var inte någon som visste om det fanns sånt där, så tyvärr blev det ingen utflykt alls.. Men det gjorde inte oss något för det.. Vi åkte ju bort för att njuta och få lite ledighet och komma bort från allt hemma så det vi gjorde dög mer än väl :P Jag shoppade till mig själv för en gångs skull oxå! Jag brukar alltid annars bara tänka på andra och handla åt andra, men den här gången gjorde jag inte det! :P Jag köpte 2 klockor och 1 underbart snygg plånbok åt mig själv, men jag köpte faktiskt 1 klocka åt mamma och 1 skärp åt Sture. Så jag kunde inte låta bli ändå ;) Men jag fick ju lite jag med :P Hehe..
Fy fan va veckan gick fort! Alldeles för fort tyvärr :( Men vi får försöka komma iväg snart igen! Haha :)
Lite bilder bjuder jag på!

                                   
       Hotellet                                            Mange badar   

        
        Utsikt på stranden         Goda drinkar   
                                                                          
                                                       
                    Ute och dricker drinkar                       Mina fynd! Assnygg plånbok måste jag säga ;)

(Sorry för bildernas placering.. Fick inte till det och nu ha jag bråttom till stan)


Så nu är man hemma i verkligheten igen! =/ Har gjort två omtentor den här veckan, gick nog käpprätt åt h*lvete faktiskt :S Men jag orkar inte bry mig.. Har ingen lust alls att börja skolan igen.. Vill va klar nu och jobba och tjäna massa med pengar så man kan resa och unna sig saker :P

Sen vi kom hem har jag träffat Elin och Lina och spelat minigolf.. Jag vann! =) Hehe.. Sen har jag varit ut till Hanna, Daniel och Svea och hälsade på.. Vi hade det jättemysigt hos Hannas syster, Linda.. Åt god mat och myste.. Svea gav mig två pussar igen! Så jävla sjukt go den tjejen! Och klok är hon oxå! :P Efter mig kanske? Haha not! Blev bestämt till 95% att vi ska vara barnvakter åt henne nästa lördag oxå! Mysigt värre.. Hoppas inte Hanna ändrar sig.. Tycker hon ska gå på guldbröllopsfesten! Men men får se det.. Har kollat på en hel del friidrott i veckan oxå..  Det kan vara roligt att göra det ibland oxå! Vilken otrolig sprint Usain Bolt är! 2! nya världsrekord igen och fler kommer det nog bli! Sanslös karl det där! Idag har jag inte gjort så mkt.. Ska iväg och träffa Sophie nu snart på stan.. Ska ta en fika och prata lite :) Så nu ska ja göra mig iordning.. Ni fick en liten sammanfattning iaf, kommer försöka uppdatera oftare nu :P Vi hörs..


Heeejs!

Jag vet!

Jag vet att jag varit dålig på att skriva den senaste tiden, igen! Men efter sista inlägget har jag jobbat så mkt att jag inte orkat skriva :S Dåligt men tyvärr är det så =/ Men ska försöka börja skriva bättre efter vi kommit hem från utlandet :P För inatt bär det alltså av! Vi ska till Rhodos, och det ska bli helt underbart att få komma bort lite :D

Så nu ska jag fortsätta packa lite (otroligt nog har jag inte packat klart väskan än!) o göra lite annat inför resan! Ni får ha det så bra här hemma. Ska sola åt er med och tänka på er när jag ligger på stranden med en drink i handen! :P


Hej då!

RSS 2.0