ÅNGEST!

Jag har fruktansvärd ångest över att börja skolan imon igen! =/ Jag vill verkligen inge mer nu! Jag vill ha jobb och få jobba och tjäna pengar.. Jag har pluggat i 15 år nu! Så jäkla deprimerande! Suck å åter suck! Men man lär väl göra det bästa av situationen och försöka lite till, ett år kvar- förhoppningsvis! Är ju inte ens säkert att jag får min examen då.. Har jag inte klarat alla kurser så skiter det sig ju.. Har absolut ingen jäkla aning om vad jag ska göra då.. Varför valde jag byggnadsingejörsutbildningen över huvudtaget? Jag ville ju bli nåt helt annat men sökte det inte ens.. Året innan var det så hög intagning så jag struntade i det! Och hur dum är man inte då? Man kunde ju haft tur! Blir ganska så less på mig själv och nu har jag gått 2 år på nånting som jag inte är helt 100% intresserad av, kanske inte ens 50% :S Varför då? Bra j*vla fråga.. Man är dum i huvudet helt enkelt :( Märks det att jag valt fel kanske?! :S

Aja.. lär väl sova om jag ska orka upp till skiten imon! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kanske löser sig helt utmärkt bra till slut.. och att ha den här utbildningen kan aldrig skada! Otroligt användbart om man tex skulle vilja bli, låt oss säga, mäklare ;)



En varm kram till dig, min vän! <3

2009-08-24 @ 19:50:01
URL: http://maha.webblogg.se/
Postat av: Sophie

känner som du, vill också jobba och tjäna pengar. Och då har jag bara pluggat en termin, så jag kan verkligen tänka mig hur du känner. Men allt kommer lösa sig. Snart kommer du sitta där med värstingjobbet och vara jätte nöjd :) Hörs sen gumman. Puss

2009-08-24 @ 20:47:09
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0