Combat!

Började skolan i måndags som sagt, och det var väl sådär.. Roligt att se alla tjejer igen men så jäkla deprimerande med skolan :S Igår va det info om nya projektet och jag fick en bra grupp som ska jag ska jobba med i höst :) Jag var ju så nervös över det.. Men det kommer nog gå bra.. Om projektet inte blir allt för svårt bara =/

Var med Sophie på combaten i måndags :) Det är så jäkla roligt! Men jobbigt för min del! Haha ;) Ska även på ett pass ikväll, fast det är på 75 min :O I vanliga fall är det på 55 min så jag undrar hur jag ska orka! Men får maska lite, som Sophie säger, om det blir väldigt jobbigt ;P Hehe..

På fredag ska vi (jag, Mange, Elin och Stoffe) åka till Sthlm för att shoppa och gå på Gröna Lund :) Ska bli riktigt roligt att göra nånting annat för en gångs skull + att vi har sagt jättemånga ggr att vi ska åka dit men det har inte blivit av men nu så :P Håller tummarna för vädret bara! Sen får vi se om vi ska vara barnvakter på lördag. Har inte hört nåt från Hanna än..

Näe nu ska ja göra iordning lite saker inför träningen.. Önska mig lycka till!

Heeejs


Kommentarer
Postat av: Nicole

Heej. Tänkte utbilda mig till transportledare :P

Ja, hade tänkt höra av mig när jag kom hem från semestern men hann inte innan jag blev jättesjuk =( Hoja till nån dag när du har tid över så får vi lösa det =)

2009-08-28 @ 19:57:44
URL: http://vexus.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3 (L)

2009-10-13 @ 17:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0