Helg igen

Ja så var helgen här igen då! Otroligt. Plugga plugga hela dan :/ Tråååkigt!

Igår åkte jag ut till Hanna och Svea igen! Vi hade det mysigt som vanligt. Svea fick mysa med lite popcorn och julmust och det uppskattades. Haha :P Hon la sig runt sju. Efter det gjorde Hanna mat (som alltid när jag är där) och den här gången blev det en tacogratäng med sallad, mumsigt! :) Sen satt vi i soffan och myste till idol! Helt rätt att Erik vann! Huuur bra som helst den killen! :D Vi satt och bubblade och pratade, och efter idol va jag kvar till kvart över elva och sen åkte jag hem efter ännu en mysig kväll! Gick och la mig direkt, men Mange och jag låg och pratade ett tag först :) Också mys!

Idag ska jag plugga, ner en sväng på stan, mer plugga och sen ikväll blire inflyttningsfest hos Lina och Anders :P Ska bli trevligt, och spännande att få se nya lägenheten ;)

Ha en bra kväll alla! Heddå

Kommentarer
Postat av: Sophie

Nu får du blogga om festen igår;) Missade jag något galet när jag åkt? :P

Och ut med bilderna;) haha. puss puss.

Hoppas du mår bra idag ;)

2009-12-19 @ 11:25:02
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0