Lördag

Då var det lördag igen då =) Alltid skönt med helg!

Igårkväll jobbade jag, det gick bra som vanligt.. Fick lite besök oxå ;) Hehe..
Idag är det fullt upp.. Sällan jag har det på lördagar.. Men idag är det en massa plugg som gäller, sen ska vi ut till Hanna, Daniel och Svea en sväng, ska bli så mysigt :D och tillsist ikväll ska vi ut och käka middag med Lina och Anders :) Gottans =)

Gjorde ju en muntlig tenta på byggtekniken igår.. Men läraren va inte riktigt nöjd med mig och Maral så vi lära skriva ner en massa uttryck och ord och därigenom förklara dom med egna ord så han såg att vi förstått innebörden, men vi skulle skriva så nån utifrån skulle fatta och det tror jag inte vi lyckades med.. Haha.. Ger snart upp! Bara såå tråkigt.. Men laddar om inför tentan på tisdag istället..

Näe nu ska jag försöka ta tag i pluggandet.. Ha en superbra lördag allihop! Byyye

Kommentarer
Postat av: elin

Plugga duktigt idag nu då =)

2009-02-07 @ 13:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0