Snart dags

Imon är det dags för kryssning, äntligen! :) Ska bli ganska skönt att komma bort från Gävle och skolan.. Äta god mat och ha det trevligt :P Kommer sakna bejbi bara =/ Men är ju snart hemma igen!

Veckan har varit rätt lugn.. En del skola å så.. Elin va här och hälsade på i onsdags.. Sen har det annars varit lugnt.. Det började i onsdags med att ja började bli förkyld :S Men jag har kurerat mig i flera dagar nu.. Apelsiner, saftsoppa, echinagard(stava) och vitlök/c-vitamin-tabletter.. Så det ser ljust ut =)

I fredags morse va jag till sats för att träna men pga påbörjad förkylning tog jag bara mage och rygg i stort sett, sen blev det frukost med Sophie, brorsan(Daniel) gjorde oss sällskap en stund oxå.. Mysigt mysigt.. Efter det gjorde jag inte många handtag tror jag.. Sen på kvällen satt jag och Mange och kollade på Let´s dance och efter det blev det en film på teven, kommer inte ihåg vilken..
Igår vaknade vi rätt sent, men skönt å få sova ut ibland :P, sen så städades det lite och va å handlade lite, gjorde köttfärssås och spagetti (väldigt romantiskt va? ;) ) sen blev det myys vid filmen Nyckeln till frihet med chips och godis(är tillåtet ibland spec på alla hjärtans dag), la oss rätt tidigt.. Bra alla hjärtans dag ändå =)
Idag har Elin varit här och hälsat på.. Vi hade tänkt åka pulka men ville inte chansa utifall man vaknar med en förkylning imon lr nåt.. Men vi har myst vid teven och varit ner en sväng på stan.. Fick lust med shopping.. Väl nere på stan provade jag en topp/klänning men va osäker.. Så jag gick hem utan nånting.. Men väl hemma ångrade jag mig, så jag "fjäskade" lite för Mange, som efter en muta på att köpa snus åt honom på kryssningen, gick ner till gina för att köpa toppen åt mig =) Har man inte världens bästa pojkvän? :D Hihi.. Och snyggt var det med leggings och stövlarna till :) Nu hade vi tänkt kolla på Beck-filmen.. Sista kvällen tillsammans på några dar..

Näe nu ska jag packa lite till innan filmen.. Hörs när jag är hemma igen =)

Byyyye

Kommentarer
Postat av: elin

Ha så kul på kryssningen nu då!!

2009-02-16 @ 14:48:25
Postat av: elin

Ska du inte skriva och berätta om ktyssningen :)

2009-02-20 @ 16:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0