Söndag

Nu är det söndag igen :S Inge kul alls å veta att det är skola imon.. Blää..

Igår va vi ju ut till Daniel, Hanna och Svea och hälsade på.. Det var riktigt trevligt, vi fikade och gullade med Sveis.. Hon har ju blivit så stor! 10 månader är sötrumpan nu, och börjat gå har hon ju oxå.. Så jävla söt min brorsdotter :D Igår satt hon i mitt knä för första gången sen i somras.. Innan har hon varit för blyg eller trött och då har det inte blivit av, men igår tog jag henne en stund iaf.. Först va det lite gnäll, men det gick bra ändå :) Sen skulle hon sova en liten stund och då vandrade vi hem.. Vi gick från Strömsbro och hem.. Det var en väldigt skön promenad..

Klockan sju var vi på Cheers och mötte upp Lina och Anders.. Hade bokat bord.. Jag åt oxfilé med potatisgratäng.. Muuums! Jag t.o.m åt blomkålen och broccolin som va på tallriken.. Jag har aldrig gillat det förut men det smakade ju inte så mkt nu så det gick i ;) Vi åt efterrätt oxå, vaniljglass med chokladsås.. En trevlig och god middag! Sen gick vi hem och slappade framför teven.. Somnade efter ett nångång..

Det blev inget pluggande igår, för det första va det dåligt med tid över för plugg,  för det andra så orkade jag inte plugga =/ Men jag började lite grann idag men det går inte så mkt framåt.. Ingenting verkar fastna nu heller.. Men har 1½ dag till på mig innan tentan så vi håller tummarna :P

Annars har det varit lugnt idag.. Mange jobbar fram till halv nio så jag får se om det bara blir plugg eller om det blir nå teve oxå.. Gör ni såhär en söndagkväll?

Bjuder på lite bilder från igår =)


                            
Svea med gåkärran                                    Svea får favoritbollen av Mange


Jag och Svea spelar trumma


Näe nu ska jag försöka ta tag i pluggandet.. Bye!

Kommentarer
Postat av: elin

Va söt hon är =)

2009-02-09 @ 17:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0