1 vecka

Jag har nu jobbat en vecka av mina 6.. Det har gått relativt fort ändå, redan 1a juli idag :S Känns som att sommaren snart är slut ju! :( Och det tycker vi inte om..

Jag jobbade ons,tors,fre,lör och sön.. Fick lite sol tors o fre innan jobbet... Sen kom Mange ut i lördags.. Blev en mysig kväll :) Sen jobb söndag.. I måndags var jag ledig, och det betydde sola och det blev Sandsnäs med Elin.. Riktigt varmt och skönt.. Premiärdoppet blev det oxå lr tre dopp t.o.m :P Tyckte det var kallt till en början men det behövdes svalkas.. Haha.. Sen har jag jobbat tisd o onsd.. Började två idag så tänkte försöka få lite sol innan, så gick ut och satte mig halv elva.. Solen brände faktiskt en del.. Så Sophie kom ner och hälsa på en stund :) Vi satt i solen tills det började mullra och molnen dök upp! Men mysigt att hon tittade förbi då det blir allt för sällan att vi ses.. Imon blir det jobb igen men sen är jag faktiskt ledig i 4 hela dagar :D Ska bli så skönt.. Åka hem en sväng imon.. Har inte varit hemma på 8 dagar och det känns lite konstigt ändå.. Men blir nog bara en snabbvisit då Mange jobbar och det ska nog bli fint väder.. Då vill jag inte sitta inne i en lght liksom.. Ska in igen på söndag, ska skjutsa mamma och Karin till bussen (dom ska på kryssning).. Då kanske det blir en sväng ut till Hanna, Daniel och Svea.. Va ett tag sen vi träffades nu.. Blir ju inte lika ofta när jag är här ute =/ Men men.. Annars händer det nog inte så mkt.. Så ska sussa nu!


god natt på er!

RSS 2.0