Äntligen!

Nu är det lov! Gjorde det sista med hemtentan i matte idag. Satt i skolan från 12-18 ungefär.. Fy faan säger jag bara.. Vi kom inte så mkt längre heller men lite mer poäng kanske vi skrapar ihop.. Så håll tummarna på att det går vägen! :P

Nu är det 2½ vecka tills jag börjar slita, ungefär.. Ska på ett sätt bli skönt, men på ett annat inte.. Det är kanske sista gången jag har "sommarlov" liksom.. Men jag behöver pengarna oxå.. Så det är på två sätt, som vanligt.. =/
Nu ska det mest njutas av ledigheten och ta det lugnt men måste försöka ta tag i träningen oxå.. Får se om det kommer gå som jag vill bara..

Var ute i Hedesunda, som sagt,  i fredags.. Alltid lika mysigt att umgås med familjen.. Spec nu när Svea är med i bilden =) Våran sötnos! Hon va så himla söt när hon lekte tittut med mig över/under bordet :D Gorumpan! Blev bestämt att jag ska vara barnvakt nästa söndag oxå.. Blir första gången och det ska nog gå bra.. Ska bli så mysigt! :)

Igår blev det fotboll, Sverige-Danmark, med Mange, Mattias, Tessan och en kompis till dom.. Men vilka sopor Sverige är! Skäms nästan över att vara svensk! Förlora på hemmaplan och på självaste nationaldagen! Sätter helt fel person på straffen och sen en back som tror han kan klacka bort bollen framför ett nästan öppet mål :S Blev inte lite less.. Men förstod nästan direkt att vi skulle förlora.. Men vi håller tummarna på resten av kvalmatcherna..
Idag som sagt har det varit skola hela dagen så har inte hunnit med så mkt mer.. Snart blir det sängen med en bok och sen sova.. Ska nog ta mig till gymmet imon på dan så jag får det gjort! Haha ;)


Vi hörs.. God natt

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hade nästan gett upp hoppen om din blogg.. men nu hade du två inlägg tillochmed :) hihihi.

2009-06-08 @ 09:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0