Första dagen

Ja nu var första jobbdagen avklarad.. Det gick smärtfritt.. Satt i kassan hela tiden och iofs gör det mig inget då det är kassan jag kan bäst :P Va inte allt för lugnt heller.. Då kan det bli såå jäkla tråkigt på jobbet.. Men men.. Sommar, då handlar folk ;) Haha..

Annars har jag inte gjort nåt speciellt sen midsommar.. I måndags va jag med Mange hela dagen och myste.. Kollade på filmen Knowing med Nicolas Cage som vi båda tycker är bra.. Filmen var okej.. Blev sämre på slutet, men ofta är det ju så :(
Igår så satt jag på balkongen och solade fram tills jag skulle gå och träffa Maria.. Det var dags nu.. Va så fruktansvärt länge sen.. Kan det ha varit inflyttningsfesten sist?!?! :O Isf otroligt.. Vi möttes i Boulongern och satte oss på en plätt och myste och pratade ikapp lite :) Alltid lika mysigt att ses sådär :D Sen efter det gick jag hem och kollade på 3 SATCavsnitt och sen sov jag..

Och ikväll efter jobbet har jag kollat på tv med mamma o Karin.. Är lite trött.. Ska lägga mig och läsa nu, en bok jag lånade av Maria.. En engelsk bok.. Så det kommer nog ta tid att läsa ut den ;) Haha..


Näe god natt på er(om det nu är nån som läser ;P Haha) En ny arbetsdag väntar imon.. Men börjar två så får njuta av solen en stund iaf! :P 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det var mysigt i Boulognern.

Så du har börjat läsa boken? :D :D :D Den är BRA!

2009-06-26 @ 11:02:38
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0