Tisdag

Nu är det bara en vecka kvar.. Sen börjar eländet.. Känner ingen lust att jobba just nu.. Helst skulle jag vilja ha "sommalov". Då det nog är sista gången man har sånt.. Men icke, klarar inte att vara hemma en hel sommar utan pengar :S Går miste om för mkt om jag inte jobbar dom där 6 veckorna.. Så ja det är bara att bita ihop å ta sig dit.. Skitställe!

Ihelgen vart det lugnt.. I fredags va Mattias o Tessan här och spelade xbox med oss.. Det var trevligt såklart :)
Sen i lördags jobbade jag mellan 14 och 22.. Det var så jäkla seeegt.. Knappt nå folk.. Men man får ju pengar iaf :P
I söndags skulle jag ha varit barnvakt åt Svea, men Hanna skulle inte jobba så det blev tyvärr inget.. Men jag hinner ju vara barnvakt åt lillfia många ggr :)
Igår åkte jag ut till Hanna och Daniel och hälsade på.. Vi åt en sen lunch och sen lekte vi en massa med Svea.. Va över till Hannas syrra och städade lite snabbt åt kaninerna deras.. Sen tillbaka in och busa med gofia en stund till innan hon skulle sova.. Då sa Hanna åt Svea att ge mig en puss och jag fick t.o.m TVÅ stycken :D :D :P Ni kanske inte förstår vad denna glädje kommer ifrån för simpla två pussar men det har aldrig hänt förr då Svea varit lite för blyg och osäker.. Faktiskt blev det hela tre st igår :P Det märks att hon växer och känner igen mig mer och mer.. Så jäkla mysig! Vill bara käka upp henne! :)

Idag har det varit kalas för Mange som fyller 24 år idag! Grattis älskling! :) Så på dan har det varit storstädning för hela slanten, lite handling och sen kom släkten vid 18.. Alltid lika trevligt att ses med en massa fika, men det blev fika för alla andra förutom mig.. Hehe.. Jag måste sluta med allt sånt där onyttigt nu om jag ska gå ner lite i vikt inför Rhodos.. Har man varit så dum och lagt på sig lite lär man försöka gå ner oxå.. Inte lätt alla ggr :S Men ska försöka iaf..

Näe nu är det snart sängen..


Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Yeah ;D Nu var det ju en massa att läsa :D:D Keep up the good work!!! <3

2009-06-19 @ 23:32:31
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0