Jahopp

Nu va det väldigt länge sen.. Men jag har som sagt inte haft orken eller tiden att sitta ner och knåpa ihop något längre inlägg.. Men nu är det väl dags..

Sen sist har det hänt en del.. Va ju iväg på kryssning 16-18e februari med mamma och Karin.. Och vi hade det jättetrevligt! =) Vi åt supergod mat och hade trevligt sällskap.. Torgny Melins spelade under dom tre kvällarna så dom kom in i pauserna och sen kom dom för efterfest inne hos Karin båda kvällarna.. Jag la mig rätt tidigt första kvällen men andra va jag uppe lite längre :P Mamma och Karin fick dansa men det hoppade jag den här gången ;) Hehe.. En väldigt bra resa var det iaf.. Ska bli fler ggr bestämde vi :D

Sen blev det en del jobb och mycket skola.. Är en del att göra med projektet.. Det går ju framåt iaf.. Men som sagt mycket att göra och endel svåra saker.. Snart har vi tentorna oxå.. Och inte har jag börjat plugga så mkt heller :S Dumt av mig men ja jag vet inte varför det blivit av.. Började lite med matten idag men gav upp så fort jag inte fattade nånting =/

Den 3e mars hade jag en heldag med Hanna och Svea på stan.. Det började med att vi möttes kl elva utanför nian.. Hanna skulle lämna tillbaka lite saker på hm och sen köpa tights.. Efter det ungefär halv tolv skulle Svea käka, så vi satte oss på nian och beställde nå kött m ris på depå.. Kommer inte ihåg va det hette.. Men det var gott.. Hanna som föreslog det.. Svea va lite konstig.. Hon åt inte så mkt som hon brukar.. Men hade hon varit hungrig hade hon ju ätit.. Vi fortsatte kolla runt inne på nian medans Svea skulle sova.. Gick in på b-young en sväng och hälsade på Hanna S.. Va där inne ett bra tag.. Svea fick för sig att hon skulle gå lite när vi va där.. Men ville bara gå mot utgången.. Hehe :P Sötpluttan.. Jag köpte mig ett par jeansleggings innan vi gick.. Fortsatte till gina tricot där Hanna hittade ett par leggings hon ville ha istället för en kjol och tights hon köpt.. Svea skulle äta sitt mellis då så Hanna tyckte jag skulle sätta mig med henne inne på fiket på flanör medans hon sprang tillbaka till nian med grejerna.. Jag blev lite nervös.. Svea har inte varit ensam sådär med mig nångång och hon är ju inte van med mig än så jag var livrädd att hon skulle börja grina så jag inte kunde trösta henne osv.. Men vi satte oss där iaf.. Så jag började ge henne ett rån medans Hanna smet iväg.. Och otroligt nog gick det superbra =) Gofisan åt rån och en fruktpuré.. Inget gnäll alls.. Så glad för att det går bättre nu! :D Kan vi nog vara barnvakter snart! Efter fikat skulle Hanna gå förbi hennes föräldrar och jag tog vägen med henne.. Vi stannade utanför för att vänta på Hannas mamma.. Jag väntade såklart med henne.. Och Inger kom kl fyra.. Ville att jag skulle hänga med upp så jga gjorde det.. Inte sett deras lght än.. Nyrenoverad och skitfin va den =) Skulle inte tacka nej till den inte ;) Vi blev bjudna på mat där oxå.. Korv med ugnstekta rotgrönsaker.. Mums! Gick hem vid sex.. En helt underbar dag med Hanna och Svea! Hoppas på en till snart!

Sen va vi ut och åt med Stoffe och Elin i fredags, på Heartbreak =) Det var supertrevligt och skitgod mat! Gick hem till oss och spelade buzz en sväng men det hängde sig så vi spelade vårt nya sällskapspel helt hysteriskt.. Det blev ganska roligt.. Blev mkt tvång där tillslut.. Haha.. Sen blev det att vi kollade på Grease.. Lovely! Efter det gick Elin och Stoffe hem och vi la oss å sov.. Sen blev det lugnt resten av helgen.. Elin va här en sväng i lördags e.m/kväll.. Trevligt det med :P

Och nu är det skolvecka.. Så snart sängen.. Ska försöka uppdatera lite oftare.. Haha.. Vi hörs..
God natt and byyye!


Lite bilder oxå såklart =) Fast inga på mig! Hehe.. :P
 
                          
Karin och mamma =)                               Efter första kvällen.. Dracks en del :P



Mamma :P

Så det får räcka.. Kanske får fler av mamma och Karin sen :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu går de segt här igen du!

Snart kryssning :P weeeeeeee

2009-03-30 @ 19:52:48
Postat av: Anonym

ja jag vet. har tänkt att jag ska sätta mig ner med den snart :P haha.

Ja det är det :) Jippi!

2009-03-31 @ 23:03:24
Postat av: Maria

Skriv mer :) Skriv oftare! :)

2009-05-24 @ 19:36:01
URL: http://maha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0