jag ska

Jag ska uppdatera så fort jag gjort tentan på freda! Känner mig lite stressad över den plus en massa annat i skolan :S Men lovar att skriva snart förhoppningsvis ihelgen :P


Heddå så länge!

Idétorka :P

Nu var det ett tag sen igen. Har varit lite hängig senaste veckan :/ Och är det fortfarande. Skulle ju ha varit i Uppsala hos Elin ihelgen egentligen, men jag blev sjuk så jag orkade inte plus att jag inte ville riskera att smitta henne. Jag hoppas att jag blir frisk tills på måndag iaf när jag ska iväg på kryssning, för då vill jag vara pigg :)

Annars händer det inte så mkt. Var ju på fest i Sandviken förra helgen.. Det var trevligt, pratade en hel del gamla minnen med Elin o Lina :P Fulla blev vi alla tre.. Haha ;) Åkte hem vid halv ett, kom hem hit med Elin som skulle vänta på 02.15-bussen. Vi värmde lite rester och sen la oss i soffan där vi somnade tills hon skulle gå ;P Haha. Sen var jag ut till Hedesunda i söndags och firade Sture på farsdag. Han fick en tröja utav oss, skitfin :) Sen åt vi god mat och fika, mysdag alltså :)

I veckan har det varit skola som vanligt.. Det har väl gått sådär.. Börjar närma sig jullov och absolut sista terminen på denna utbildning. Men ändå är jag nervös då jag vill klara alla kurser så fort det bara går, jag vill få ett exjobb till i vår och sen vill jag kunna få jobb efter det!
Har även haft en "dejt" med Svea och Hanna i veckan. Hängde med Hanna och hämtade Svea på dagis i måndags och sen var vi hemma hos dom och åt och mös :D Alltid lika trevligt! Sen har jag varit med Hanna på stan några ggr. Tycker alltid det är roligt att träffa och umgås med dom :) Helgen ser ju som sagt annorlunda ut än jag tänkt, så det är endast tv och film som gäller. Men det funkar det med om man ska bli frisk!

Nu har Sophie kommit hem igen, i torsdags! Men tyvärr har vi inte hunnit träffats än. Hon är oxå dålig så vi får hoppas att hon är pigg imon annars får det bli en annan dag, såklart :)


Nej ska lägga mig vid teven igen! Heddå!

Ännu en vecka

Nu har ännu en vecka gått av denna termin.. Snart är det försjutton jul :S Usch va tiden går fort och inte gillar vi att det är mörkt och trist ute heller! Tänkt om man kunde få ha sommar året runt! Skulle vara överlycklig då! Ska nog flytta utomlands när jag pluggat klart! Det här går ju inte :/ Jag är ingen vintermänniska.. Men nog om det, blir bara mer deprimerad..

Det går väl sådär med skolan.. Skönt att tentorna är över, men har fortfarande en inlämningsuppg att göra, egentligen till nästa vecka men det kommer nog inte jag att hinna! Men jag bryr mig inte så mkt.. Läraren i det ämnet är seg när det gäller att rätta, informera om saker och han kan t.o.m glömma att lägga ut en nättenta.. Då är det nåt fel, och då bryr inte jag mig heller om min uppg kommer in lite sent.. Och snart kommer iofs omtentorna oxå.. Och jag måste klara det här nu när jag bestämt mig för att gå klart!

Nog pratat om det.. Hade tjejerna i klassen, några med sina pojkvänner, här på middag i fredags.. Vi käkade tacos och hade det trevligt med rockband under kvällen! Blev rätt tidigt.. La oss innan ett.. Vi orkade inte följa med på krogen.. Haha.. Men kvällen var trevlig ändå :) Tack ska ni ha tjejer, och killar :P Hehe.. Sen i lördags hängde jag faktiskt på Mange till hans bror en stund.. Kom dit vid halv nio och jag gick före halv elva igen.. Var inte ett dugg sugen på att festa den kvällen, så jag gick hem och la mig framför teven med 2 Wallander-filmer.. Mys det med :P Hihi! Nu ihelgen blir det filmkväll med älsklingen och sen party med Elin, Lina och Emma :)


Tänkte bara passa på att berätta att jag saknar vissa av er där ute.. Hör inte så mkt ifrån alla kompisar som man önskar att man gjorde.. Man försöker hålla kontakten med alla men med vissa är det inte så lätt, tyvärr! :/ Jag finns iaf kvar här som jag alltid gjort och jag hoppas att ni andra oxå gör det!

Och snart kommer Sophie hem oxå!! :D -Som jag saknat dig gumman! <3


Näe nu ska ja försöka göra nå vettigt.. Heddå på er!

RSS 2.0