Ännu en vecka

Nu har ännu en vecka gått av denna termin.. Snart är det försjutton jul :S Usch va tiden går fort och inte gillar vi att det är mörkt och trist ute heller! Tänkt om man kunde få ha sommar året runt! Skulle vara överlycklig då! Ska nog flytta utomlands när jag pluggat klart! Det här går ju inte :/ Jag är ingen vintermänniska.. Men nog om det, blir bara mer deprimerad..

Det går väl sådär med skolan.. Skönt att tentorna är över, men har fortfarande en inlämningsuppg att göra, egentligen till nästa vecka men det kommer nog inte jag att hinna! Men jag bryr mig inte så mkt.. Läraren i det ämnet är seg när det gäller att rätta, informera om saker och han kan t.o.m glömma att lägga ut en nättenta.. Då är det nåt fel, och då bryr inte jag mig heller om min uppg kommer in lite sent.. Och snart kommer iofs omtentorna oxå.. Och jag måste klara det här nu när jag bestämt mig för att gå klart!

Nog pratat om det.. Hade tjejerna i klassen, några med sina pojkvänner, här på middag i fredags.. Vi käkade tacos och hade det trevligt med rockband under kvällen! Blev rätt tidigt.. La oss innan ett.. Vi orkade inte följa med på krogen.. Haha.. Men kvällen var trevlig ändå :) Tack ska ni ha tjejer, och killar :P Hehe.. Sen i lördags hängde jag faktiskt på Mange till hans bror en stund.. Kom dit vid halv nio och jag gick före halv elva igen.. Var inte ett dugg sugen på att festa den kvällen, så jag gick hem och la mig framför teven med 2 Wallander-filmer.. Mys det med :P Hihi! Nu ihelgen blir det filmkväll med älsklingen och sen party med Elin, Lina och Emma :)


Tänkte bara passa på att berätta att jag saknar vissa av er där ute.. Hör inte så mkt ifrån alla kompisar som man önskar att man gjorde.. Man försöker hålla kontakten med alla men med vissa är det inte så lätt, tyvärr! :/ Jag finns iaf kvar här som jag alltid gjort och jag hoppas att ni andra oxå gör det!

Och snart kommer Sophie hem oxå!! :D -Som jag saknat dig gumman! <3


Näe nu ska ja försöka göra nå vettigt.. Heddå på er!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du vet iaf var du har mig, trots lite dålig kontakt just nu, men de är ju för att ja är där ja är :( Lite långt borta men som sagt om en vecka är jag i gävle igen. Jippie! saknar dig jätte mkt. Puss o krams. hoppas du får en mysig helg =D

2009-11-05 @ 18:30:03
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Lina

Hej gumman. Vad kul det ska bli att parta ihop på lördag. Vi ses för sällan! Måste bli bättre på det tycker jag! puss å kram

2009-11-05 @ 21:32:20
Postat av: Maria

<3 <3 <3 -blink blink-

Puss på dig min lilla fjant! <3

2009-11-06 @ 12:22:25
URL: http://maha.webblogg.se/
Postat av: Sophie

Ja men det ska vi ju hinna göra. Ska vara hos mormor 12 men innan d ? :) vart ska du åka någonstan då? =) ses snart. längtar =) puss♥

2009-11-11 @ 13:07:39
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Sophie

Oh vad kul. Jag hör av mig imorgon ja =D pussis<3

2009-11-11 @ 16:08:02
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0