....

Tror jag gräver ner mig tills tentaveckan är slut :S Orkar inte! Så mkt att göra och jag hinner inte med.. :/ Försöker plugga heeela tiden men nej det går inge bra.. Kan inte ens tänka!! Frustrerad som satan blir man ju såklart.. Är det någon som kan få mig att lära mig om tidsepoker? Ska skriva ett arbete till arkitekturen om Hedesunda kyrka och ska analysera den utifrån vilken epok den är byggd under.. Om bevarandeperspektiv osv men jag är värdelös på sånt.. Haha.. Men men man lär väl försöka iaf!


BYe

Kommentarer
Postat av: Elin

Du fixar de ska du se =) Litet tag till sen lugnar de väl ner sig med plugget några veckor! Pussss

2009-10-19 @ 16:12:17
Postat av: Alex

Ja det gör ju det, inte förrän i mitten på dec nästa sväng. Men iaf :/ Jobbigt för tillfället! Vill liksom att det ska vara över så man kan skaffa sig ett liv med tex lite party ;) Hehe. Pusss

2009-10-19 @ 16:16:30
URL: http://amossberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0