Nu så!

Nu är dom tre tentorna avklarade! Men det känns inte som nån gick bra :S Jag vet inte.. Tyckte jag kunde dan innan varje tenta men icke.. Hjärnsläpp eller nåt under tentan :( Tentan idag var ju som sagt viktigast och den gick SKIT!!! Jag gjorde uppg som jag högst kan få 34 poäng för, och 50 p är godkänt :/ Jag fattar inte! Men jag tyckte det var svårare grejer än våran kurs förra året, lr svårare och svårare, det var andra saker med på årets kurs tydligen.. Fattar inte varför dom måste göra om kurserna, spec när man lär göra "omtentan" året efter! Blä för skolan just nu! Men för nu är tentorna över.. Omtentorna kommer väl snart men nu ska det varas ledigt ihelgen iaf :P Ikväll kommer tjejerna i klassen, en del med sina pojkar, och käkar och sen blire lite party utan krogen ;) Ska bli trevligt! Sen imon hade jag tänkt följa med Mange till hans bror och tjej, men jag tror inte jag orkar! Vill nog ha en lugn tevekväll och vila ut mig ;P Haha!

Nej nu är det dags att göra mig iordning..

Ha en trevlig halloween :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att ni får en rolig ikväll =) puss

2009-10-30 @ 20:01:46
Postat av: Sophie

haha, lätt hänt ;)

Jotack bara bra. hur är d själv? Yeees biljetten är bokad och klar =D så nu väntar jag bara att dagarna ska gå =) Har du för dig? Lugnat ner sig nu i skolan?:) saknar dig också. snart ses vi. näst, nästa helg =) pussis

2009-11-02 @ 17:29:20
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0