Söndag!

Då har man varit barnvakt igen då. Åkte med Daniel ut till Strömsbro halv fyra. Sen gick Hanna och Daniel vid fem. Hon reagerade inte ens på att Hanna och Daniel gick utan vinkade och gav slängpussar utan problem ;P Sen gjorde jag iordning mat åt mig och Svea :) Blev kycklinggryta med ris. Sen myste vi i soffan, läste böcker och ritade lite :P Gick hur bra som helst. Svea är så gullig så. Svea fick välling halv sju ungefär och la sig strax efter sju. Somnade nästan på en gång, va lite hängig men det gick bra ändå då Hannas syster Linda varit förbi och gett henne alvedon. Sen när hon somnat satte jag mig och kollade på film, Änglar och demoner. Blev en tidig kväll, la mig elva, läste lite skolpapper sen försökte jag sova. Men det gick inge vidare, vaknade om vart annat, men får ta igen det ikväll.. Imorse vaknade Svea kvart i sju. Då gick vi ner och gjorde välling och kollade på "bollis", sen har vi myst, läst och lekt hela förmiddan. Hanna kom upp strax före elva. Och jag åkte hem en timme efter det. Och sen dess har jag inte gjort så mkt, somnade till en sväng och mest kollat på tv. Försökte med skolarbete oxå :S Men helgen har iaf varit bra :)

Näe nu ska jag försöka lite till..


Heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0