Tenta nr 1

Imorgon är det dags för tenta nr 1 av 3 den här veckan :S Känns inte som jag är ett dugg förberedd, har faktiskt pluggat rätt dåligt :( Vi har tenta i kursen miljö 3 imon och under första perioden nu har vi haft 5 inlämningsuppgifter från boken farliga material och det är den vi ska ha på tentan imon, så det känns som man har gått igenom det här en hel del.. Så jag har dragit ut på att plugga på ordentligt till den här.. Haha.. Så det får gå som det går, plus att tentan imon kommer bestå mestadels av kryssfrågor och har man då läst allt och gått igenom det i huvudet några ggr kan man nog komma ihåg en hel del när man ser svarsalternativen :P Hehe.. Mer nervös för dom andra :/ Men men jag orkar inte stressa upp för det just nu..

Helgen har varit lugn bortsett från att jag tog en paus från pluggandet igår för att vi skulle åka iväg till Jysk och köpa matbord och stolar som jag haft reserverat sen 3 veckor tillbaka.. Vi kom hem och började sätta ihop sakerna, stolarna var skitdryga med djävulskt många skruvar.. Haha.. Sen upptäckte vi att det var en spricka i bordet och två av stolarna vinglade jäkligt mkt (man kan nästan räkna med att vinglar lite grann men det kan bero på flera faktorer som lutande golv :P) men så som dom vinglade fattades det ca 1 cm av benet! :/ Och det var för mkt.. Det märktes när man satt på stolen, och det förstörde verkligen min eftermiddag.. När man betalar mkt för ett matbord ska ju allt vara riktigt.. Följde med Mange till hans föräldrar och kollade på hockeyn.. Fick även en supergod kycklinggryta av Inger :) Mums! Sen på kvällen blev det bara tv.. Läste lite farliga material oxå..
Idag åkte vi tillbaka till Jysk, det gick hur smidigt som helst.. Fick nya grejerna innan jag ens skrivit under kvittot ;) Haha.. Så vi åkte hem och satte ihop det nya och det gick hur bra som helst :P Inga sprickor och inga vinglande stolar så nu har vi fått det superfint i köket :D Sen resten av dagen har det blivit varierat, teve blandat med surfande och plugg.. Och nu ska jag faktiskt krypa till kojs och läsa lite mer.. Så god natt på er..

Önska mig lycka till! :) BYE!

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att ni fick nytt bord. Väntar bara på inbjudan till fest nu... hehe. Lycka till på tentan idag babe! pussss

2009-10-26 @ 10:46:33
Postat av: Sophie

ja saknar dig också.ska bli skönt o komma hem =) vankas de fest snart;) pussis♥

2009-10-26 @ 18:10:48
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Gina

Haha ja men det vill väl alla! (;

Mamma betalade det mesta, för en gångs skull (: Och när man åker till en annan stad är det lättare att köpa på impuls eftersom man bara är där för dagen, hemma tänker man lätt att man kan ta det en annan dag :D

Den är ju bra eller hur! :D

2009-10-29 @ 00:15:23
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0