v. 42!

Usch vad tiden går fort! :S Redan är det v. 42 och endast 1 och ½ vecka tills alla tentor och arbeten ska göras och vara klara =/ Usch och fy vad stressad jag är över det.. Men jag SKA försöka klara det! Jag vill så gärna göra det, visa för mig själv att jag kan om jag bara vill! Typ nåt sånt ;) Haha.

I helgen var det mysigt.. I fredas så hade jag och Mange myskväll för första gången på väldigt länge.. Låg i soffan och kollade på en massa film med lite chips, dip och läsk :) Måste göras snart igen, nästan det bästa jag vet :P I lördags kom mamma in hit för att kolla på fotboll och dricka lite vin med mig.. Hon hade det så tråkigt hemma så jag bjöd hit henne då Mange skulle iväg till en kompis.. Blev inte så mkt tittande på fotbollen, men den gick på i bakgrunden iaf ;) Trevligt hade vi det.. Tydligen blev jag lite full oxå.. Skickade en massa sms till alla mina bröder om sånt jag inte brukar skriva till dom annars ;) Haha.. Men jag tyckte dom behövde veta det iaf.. Mamma blev lite dragen hon med men det var bara roligt.. Sällan vi kan sitta sådär och bara prata om allt, och då menar jag ALLT! =) Underbara mamma! <3 Sen i söndags var det inte så roligt :/ Vet inte vad det var med mig.. Har inte varit bakis på snart ett halvår (peppar, peppar) men då var det förjävligt.. Gick över tillslut iaf.. Sen blev det mys framför teven.. Tyvärr inget pluggande men det sket jag i då :P Haha..

Imorgon ska vi till Sthlm med klassen och gå runt och kolla på en massa byggnader :/ Känner inte för det men det löser sig väl det oxå.. Sen ska mamma och jag hälsa på Svea och Hanna på fredag och jag ska kanske vara barnvakt på lördag =) Men det skriver jag om då isf :P

Nu sitter jag och försöker plugga.. Gjort klart en uppgift men ville ta en lite paus :P Men nu ska jag fortsätta med nästa :P 


Byye!

Kommentarer
Postat av: Sophie

ja tiden går fort. hoppas det går bra. Nu när tiden går så fort så är det inte långt tills jag är hemma ;) Puss

2009-10-14 @ 13:20:09
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Gina

Kul med nytt inlägg! :D Åh tack!



Ja det är förstås så (; läs bland mina kommentarer där jag dissar telia ska du få se någon som ber om ursäkt! x'D HAHA



Ja vart ligger den på stan då? :P

2009-10-14 @ 19:50:07
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Gina

Jamen huvudsaken man gör det när man känner fört! :D

ja jag mena! x'D Men ska nog ta kontakt så jag får prata med butikschefen och iaf få en hel lånetelefon! (: Och se till så min nya telefon kommer som jag har väntat på i 4 veckor :O

Ja juste dära, ska gå och höra lite mera (:



Nej inte jag heller alltid något som inte stämmer (;

2009-10-14 @ 22:57:01
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0