Fredag

Nu är det helg igen! Veckorna går skrämmande fort :S Men skönt med ledighet igen :P
I veckan har jag endast varit en dag i skolan :( Sov över igår när jag skulle dit =/ Typiskt mig, men sover rätt dåligt nu för tiden och varför vet jag inte! Har nog för mkt tankar som snurrar i huvudet och när man lagt sig ner, släcker lampan och slappnar av så kommer tankarna krypandes.. Eller nåt sånt :S

Var ner på stan en sväng med mamma och Karin idag.. Köpte en "jacka" åt mamma :P Hon ville så gärna ha den men hade inte ekonomin för det så då slog jag till istället :D Snäll dotter hon har va? ;)


Den här var det :P Har en likadan själv.
Så jäkla snygg, fast inte stängd då såklart ;)


Ikväll blire lugnt. Men Mange och hans kompis ska ut och vara här innan så jag vet inte vad jag ska hitta på då.. Dom ockuperar antagligen teven med sitt rock band :( Men men löser sig nog..
Imorgon åker vi ut till Hedesunda och hälsar på. Ska grilla för absolut sista gången för i år :S Tråkigt som satan! Sen blire dricka lite vin och mysa.. Blir nog kvar resten av helgen iaf :)

Hoppas allt är bra! Heddå!


Kommentarer
Postat av: Gina

Älskar de tröjjorna men har också för taskig ekonomi för en, fast jag satsar på de med motiv från carlings! :D haha men vad kostar de helsvarta vart de nu kommer från? (:

2009-10-08 @ 22:02:24
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0