plugg

Idag är jag ledig från skolan, har gjort lite skolarbete faktiskt :P Haha.. Duktig jag är va? ;) Har iofs inte gjort så jättemkt men en uppg avklarad för veckan iaf :P Hahaha..

Har även hämtat ut ett paket, vad säger jag inte förrän ihelgen ;P ;) Det gäller en "överraskning" till nån :P

Fick min dator såld igår oxå.. Så skönt att vara av med den, plus att jag fick ett lönebesked från Ica igår oxå.. Skulle få semesterersättning tydligen.. Trodde jag redan fått den på förra lönen men tydligen inte.. En väldigt trevlig (och behövlig) överraskning! :D Hihi..

Annars händer det inte så mkt.. Tiden går äckligt fort bara.. Snart har jag gått halva terminen, redan :O! Känns inte som tiden räcker till med allt som ska göras bara :S


Näe nu ska jag ut på en liten promenad! Men vi hörs..


Byyye




Kommentarer
Postat av: Sophie

Semesterersättning är bara trevligt ;) Vad för överraskning till nån, nu blev man ju nyfiken ;) Puss

2009-09-24 @ 10:15:21
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0