update

Nu var det ett tag sen igen. Jag vet att jag lovade skriva efter jag varit iväg men inte haft nån drivkraft till det :S Men nu ska jag försöka, och dessutom får Sophie veta vad som händer här hemma :P

Förra tisdagen var jag och Hanna iväg på kryssning! :) Vi mötte upp mamma och Karin på båten =) (dom var redan där sen måndagen) Sen så blev det god mat, god dricka och skoj hela kvällen! :D Jag och Hanna satt mkt och pratade om sånt vi inte brukar prata om så ofta så det var riktigt mysigt! Full blev jag oxå, har nog inte varit så full på vääldigt länge ;) hehe.. Men det var en underbar kryssning! Den hade allt faktiskt ;) Hihi.. Kom hem igen på onsdagen.. Var väldigt trött då men det var det värt :P

Sen var jag i skolan på torsdagen, blev bara den dan på hela veckan, och då hade vi tydligen ett seminarium på en bok jag inte ens hade öppnat :S Men jag satt med och sa typ 1 mening.. Haha.. Men jag orkade inte bry mig..

I fredags hade jag och Elin bestämt att vi skulle göra tacopaj och dricka lite gott men mer hade vi inte sagt.. Så hon kom hit, Mange och Stoffe gick och handlade så vi slapp det ;) Hehe.. Sen gjorde vi mat och åt.. Gott blev det.. Sen började vi dricka lite.. Och det bestämdes att vi skulle gå ut :P Linda kom förbi vid tio.. Då var man redan lite full.. Hehe.. Gick strax efter tolv till Slick.. Det var hyfsat med folk och vi hade asroligt! =) Har inte varit ute på krogen och dansat på ett halvår minst :S Men nu blev det så och det blev lyckat..
I lördags gjorde jag inget spec på dan.. Låg i soffan och halvsov typ, Mange jobbade.. Sen vid sju dök Kenneth upp.. Har inte sett honom på nästan 1 år! =/ Fy skäms nästan! Men det var trevligt.. Pratade ikapp lite och sen kollade vi på Män som hatar kvinnor! Han tyckte det var en av dom bästa svenska filmer han sett så det var lyckat :P Sen åkte han hem vid halv elva..
I söndags hände det heller ingenting :S Mange jobbade då med så jag var ensam hela dan..

Igår skulle jag varit till skolan egentligen.. Jag trodde det var föreläsning på f.m så jag bestämde med Hanna att jag skulle hänga på ut till dom och mysa.. Men blev asbesviken när jag såg att den var på e.m.. Men jag bestämde faktiskt för att skita i den då jag hellre ville träffa Svea och Hanna och mysa! =) Jag vet! Dumt val kanske men läraren vi har i miljökursen är ganska seg och man hör knappt vad han säger plus att han läser nästan direkt av boken, så jag valde att endast läsa ikapp i boken och jag ångrar mig inte.. Hade det supermysigt hos Hanna.. Hon hämtade mig halv tre och sen hämtade vi Svea före tre.. Sen hem till dom och vi lekte, åt god mat och sen duschade vi gorumpan :) Svea la sig sju, jag hjälpte Hanna med att räkna ut hennes betygssnitt, sen mös vi med cola och chips till Färjan och Svenska Hollywoodfruar.. Åkte hem halv tio.. Myspys!

Idag har jag faktiskt varit i skolan! När vi har projektföreläsningarna lär man nästan vara med.. Det sägs saker som inte finns i böcker.. Vääääldigt segt! Sen kom jag hem vid ett och har inte gjort så mkt ida heller! Jag skulle plugga men icke! Valde bort det igen! Ska försöka imon igen!

Näe nu ska jag ge mig om allt onödigt babblande! (Nu har jag uppdaterat lite igen, Sophie! Ska försöka oftare! ;P)

Byyye!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Mysigt allt låter :) Vill också göra roliga saker! :) Ha en bra dag gumman! puss puss♥

2009-09-23 @ 09:33:37
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0