8e april.. redan!

Ja nu går tiden fort! Vi är redan och ÄNTLIGEN inne i April!! :) Nu börjar det verkligen närma sig sommar! Jippi! Kan nog inte längta mer än vad jag gör nu! Sommar, sol, bad och mysiga kvällar! =)

I tisdags var jag och Maral iväg till Brynäslabbet och kollade våran labb som vi hade gjort iordning innan påsk. Vi var där i några timmar, för det tog en stund för oss att klura ut hur vi skulle räkna. Haha. Sen gick vi ner på stan. Jag köpte lite småsaker och sen gick jag och handlade på Ica och sen gick jag hem. Åt och greja och sen vid sex drog jag iväg till friskis för ett spinningpass! Och guu så jobbigt det var. Cyklade av bara fan, trampade som en idiot typ, så jag var helt slut efteråt men jag såg liksom en smalare Alex framför mig under passet och det peppade ju lite mer och därav hur mkt jag tog i ;) Haha. Men det är härligt efteråt när man känner att man gjort nåt bra! Sen var det bara att dra sig hem, åt lite yoghurt och sen lite ananas och persika med glass och grädde! Haha. Unnade mig lite gotta fast jag precis tränat skiten ur mig ;P Men det tyckte jag att jag var värd!

Igår var jag iväg till skolan och mötte Maral för att skriva labbrapport. Det gick rätt bra, blev faktiskt klar. Så vid kvart i två drog jag hem och plockade undan lite grejer och sen vid halv tre kom Maral, Elin och Lina, Gina kom lite efter. Sen hade vi en Mary Kay make up-klass. Gina visade lite hur man sminkar sig för fest och berätta om produkterna. Det var roligt att prova lite nya och andra saker :) Efter det blev det lite fika och vid fem drog vi ner på stan. Skulle kolla en jacka som inte fanns och köpa en klocka i present åt mig från Mange =) En lila Jetset! Mumma va snygg den är!! Efter det gick jag, Elin och Lina till Kungshallen och käkade. Blev en black and white igen, men det är ju såå gott! Äter ju liksom inte kött hemma pga Mange som inte äter kött som fläskfilé osv ;) Efter det gick vi hem hit och spelade en omgång scene it, sen gick Lina hem och jag och Elin kollade på tv och åt upp resten av frukten från kvällen innan! En riktig mysdag!! Sen blev det sängen rätt tidigt.

Idag har jag suttit med lite plugg och sen mest degat. Haha. Gjorde mat åt mig och Mange, Stoffe var oxå här så han fick oxå mat. Dom tyckte det var gott iaf, men inte jag, som vanligt när jag lagar mat. Blir aldrig nöjd men tyvärr är det så :( Haha. Efter det blev det degande vid teven. Och snart ska jag sova för jag ska upp tidigt imon. Ska iväg till skolan på redovisning och opponering på arkitekturen. Sen är det helg igen! Har inget planerat men ska bli skönt iaf!

Ett stort GRATTIS till min bästa svägerska Hanna som fyller "25" år idag! ;) Hehe!

God natt på er "alla" som läser! (Vilka ni än är ;P) Kram heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0