Annandagpåsk

Nu är påsken slut, men det har varit en bra och trevlig påsk! :)

I fredags gick jag och Mange upp till hans föräldrar och umgicks och sen fick vi mat, tacos! Efter det gick vi hem och Mange drog sen till en kompis för att spela x-box och själv låg jag vid teven hela kvällen. Det var lite småtråkigt men ibland blir det såna kvällar oxå. Haha. Jag och Elin skulle ha varit ut men vi båda tvekade hela dagen och jag trodde inte det skulle vara så mkt folk ute då så vi struntade i det.
Sen i lördags, påskafton, var vi iväg till Hanna och Daniel för att fira Svea, som fyllde 2 år! =) Det var supermysigt, Svea tyckte det var roligt med en massa paket och så åt vi fika såklart :) Va där i några timmar, och sen åkte vi ut till mamma. Vi hade grillpremiär! Supergott och jag har verkligen längtat efter grillat i 7 månader!! Sen drack vi vin och hade det trevligt! Gina och Toffe va med dom oxå! Och sen kom Emelie och Tobbe förbi en sväng, och det var länge sen vi sågs så det var oxå trevligt ;) Sen åkte jag och Mange med ett-bussen hem. La oss direkt när vi kom hem.
Igår va jag väldigt seg, men vid halv tre åkte vi iväg till Manges farmor och farfar och käkade påskmat! God mat och trevligt sällskap, då hela Manges släkt var där! Sen vid halv sju åkte vi hem och därefter blev det teve hela kvällen! Och la mig runt tolv.
Idag har det oxå varit lugnt. Gick upp till Manges föräldrar vid halv två. Blev bjudna på mat igen, men idag slapp vi påskmaten. Haha. Fick nåt som kallas "godare än grillat", det är kyckling, fläskfile, klyftpotatis och grönsaker gjorda på samma plåt i ugn! Jättegott var det och skönt att slippa påskmaten kan jag säga ;) Hehe. Sen efter det fick vi efterätt, glass, grädde och frukt. Mumma! Sen var vi kvar och pratade lite, och sen gick vi hem. Har suttit vid teven sen dess faktiskt! Har velat ta det lugnt nu när man äntligen har varit lite ledig. Och nu kommer man inte vara ledig förrän i sommar, typ!

Imorgon är det skola som gäller igen! Tiden går så fort. Om två månader tar jag förhoppningsvis examen, får jag resttentor tar jag inte examen samtidigt som dom andra :( Men det ska jag klara hoppas jag iaf!

Nej nu är det filmdags igen! Vi hörs! Heddå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0