Kryssning

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, men det är ni nog vana nu vid det här laget :P Haha. Har inte hänt så mkt sen sist. Har inte varit nåt i skolan då jag varit hemma och kurerat mig mot förkylning. Så det har mest varit slappa i soffan framför en film och så! Och förkyld blev jag inte heller. Har känt av lite i halsen men inte så farligt. Ihelgen har det inte heller varit mycket till ansträngning utan lika mkt vila då. Förutom igår när jag försökte sitta lite på balkongen i solen men det var kyligt så blev inte nån lång stund.

Idag drar jag iväg på kryssning med mamma och Karin :) Ska bli riktigt kul! Och skönt att få komma bort! Imorgon kommer Christoffer och Gina och gör oss sällskap! =) Trevligt värre liksom!

Nej ska väl fortsätta packa och göra mig iordning! Vi hörs efteråt! Ha det så bra! Kram heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0