Skärtorsdag!

Ja nu är vi redan inne i April och det är påsk! Tiden går inte nådigt fort eller! Hinner knappt med nu längre. Fast på ett sätt är det skönt att det gårt fort, det blir SOMMAR fortare då!!! :D Och jag längtar så inni helvete till sommaren! Varmt och skönt, sol och bad och mysiga grillkvällar med vännerna!! :) Åhh va jag längtar! Ge mig sommar och sol NUUUU!!!! Men aja, ett litet tag kvar iaf!

Den här veckan har det mest varit plugg. I måndags var jag hemma och skrev lite på arkitekturuppsatsen och sen pluggade jag lite statik, sen var jag och Hanna iväg på första spinningpasset- ett medel. Fy va jobbigt det var men åh så härligt efteråt! Jag gillar spinning mer och mer. Förutom dan efter då man har förjäkla ont i rumpan efter sadeln ;) Haha. Men det är nåt man får stå ut med om man vill spinna! ;P Iaf, i tisdags gjorde jag inte så mkt mer än var i skolan och pluggade statik med Maral, gick väl sådär, vi sitter mest och tokar oss när vi försöker plugga och är trötta båda två, men så roligt vi har det oxå! ;) Hihi. Resten av kvällen varvade jag med statikplugg och teven. Sen igår hade jag statiktentan. Och jag gick dit mer förberedd än förut, men nej det gick inge vidare. Jag är nästan 95% säker på att jag inte klarade den. Och jag blir så less på mig själv. Jag vet att jag kan men jag glömmer för mkt när jag väl sitter och skriver tentan. Alla formler får man liksom inte i formelsamlingen utan dom lär man kunna och jag glömde såklart några stycken :/ Dumt nog, jag som brukar komma ihåg. Men aja nog pratat om tentan. Efter tentan gick jag hem för att fortsätta med nästa plugg, skriva arkitekturuppsatsen om arkitektur och politik. Ett intressant ämne men jag har inte skrivit en uppsats på år och dar så det har varit klurigt. Satt hela dagen och nästan hela kvällen, blev ändå inte klar så jag gick och la mig. Och när jag vaknade idag fortsatte jag lite smått. Men det gick inge vidare. Har slutsatsen kvar och vet inte riktigt vad jag ska skriva :S Men det lär jag försöka lösa imon. Skulle egentligen varit inlämnat 17.00 igår. Men jag har faktiskt tentan att skylla på. Haha. Efter det har jag och Mange varit på bio, The Bounty Hunter, den nya med Jennifer Aniston. Va en bra film! En romantisk komedi men inte alls lika "klyschig" som dom brukar var =) Och nu ska man väl snart sova.

Imorgon kanske det blir utgång med bästa Elin :) Men det är inte riktigt bestämt än. Någon som vill hänga på isåfall? ;P
Sen på lördag är det två-års kalas för världens bästa Svea-Maria! Stora tjejen nu!! Efter det ska vi ut till mamma på grillpremiär! :D Mums så gott! Som jag har längtat! Det har varit en lååång vinter liksom! :( Men nu är det verkligen på väg åt rätt håll, våren tittar fram och i och med det är sommaren snart här! Wee! Jag är inte gjorde för det kalla klimatet, bara det varma, så man kanske ska flytta härifrån? Hmm det tål att tänkas på! Aja nog babblat för ikväll!

Vi hörs! Kram heddå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0