30/12

Jag har väldigt svårt att förstå att det bara är två dagar kvar på det här året! Och året som gått har såklart varit både upp och ner. Och det kan man ju se på flera vis, mycket av det som hänt har nog gjort mig starkare och jag vet mer nu vad jag vill osv än jag gjorde innan. Men det är ändå svårt att riktigt veta, livet är ju väldigt oförutsägbart! Men jag hoppas på det bästa och jag tror på att det kommande året ska bli bra! Man måste ju kunna se något positivt i allt det negativa (har jag fått höra) :P Hehe. Så jag ska försöka, och jag ska dessutom försöka lägga min energi på andra saker, bra saker inte bara på allt det dåliga och jobbiga!

Imorgon på nyårsafton ska jag nog jobba en sväng (inte så många som skulle göra det frivilligt tror jag). Men jag har lite flextimmar att ta igen, och att jobba några timmar fram till lunch gör mig inget! Bara skönt att få undan dom timmarna liksom :) Så man kan ta ledigt några dagar här framöver utan att ha ångest över det ;) Haha. Och så kanske jag ska jobba nästa torsdag några timmar, det är ju röd dag det med. Men äh trettondagen är inget speciellt alls ju!

Blev inget Kupolen igår heller. Jobbade över lite och när jag upptäckte att jag var bland dom sista kvar, gick jag hem istället :P Men idag ska jag dit! Nu jäklar måste jag, kommer ju inte bli nåt ihelgen direkt. Har bestämt vilken klocka jag ska köpa så nu ser jag fram emot det! :D Ska även kolla lite med tre hur det är med mitt abonnemang, behöver ju en ny mobil, helst nu och inte om 3 månader. Min mobil suger, börjar bli skitdålig eller den har varit dålig över ett halvår :/ Och jag tappar snart tålamodet och då åker fanskapet in i väggen! Så håll tummarna att det går att göra nåt! 


Nej, nu ska jag fortsätta jobba! Kraam heejs!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0