Det var..

.. den här julen det! Äntligen över!! Vi hade det supermysigt hemma hos Daniel och Hanna på julafton, var först ute hos Sture på förmiddan men drog in till stan vid ett. Det var länge sen jag såg sådär vidrigt mkt mat som vi hade på julbordet hemma hos dom. Haha. Vi åt och åt och det tog aldrig slut, men gott var det iaf :P Sen var det julklappsutdelning och jäklar va mkt klappar, så det tog sin lilla tid. Efter det var det dessert och sen en massa prat och skratt. Jag, Hanna, Daniel, Jimmy och Petronella höll ut till klockan var halv tre men trevligt hade vi det, lyssnade på gammal musik :) Igår vaknade vi tidigt, åt frukost och sen åkte vi ut till Sture igen. Vi åt mat och sen åkte jag med Christoffer till Valbo och tog bussen till stan därifrån, kom hem till Mange vid sex och låg o glodde på film, sen kom han hem runt nio och då kollade vi på Inception, rätt okej film lite rörig bara! ;) Och idag jobbar han så jag ska ner på stan en sväng och sen tar jag tolvtåget hem, och det ska bli skönt att komma hem faktiskt!

Imorgon är det jobb som gäller och det ska oxå bli rätt skönt, då kanske tiden går lite fortare. Så den där tråkiga dagen nyår oxå snabbt är över. Får se vad som händer då, har inte hört nånting av någon om det händer nåt roligt! Men men.. Nej nu ska jag snart röra mig mot stan. Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0