....

Ja då var det måndag igen, näst sista för det här året, otroligt nog! Fatta så skönt, om två veckor är det nytt år! :) Yeaj! Och det är bara lite drygt 3 dagar kvar till julafton, tiden bara flyger fram ju!

Igår var jag ju till Kupolen, det var inte så mkt folk så slapp en massa köer. Köpte dom sista klapparna, köper ju bara till dom minsta, men det är ändå skönt att det är gjort nu :P Vet liksom inte om man vill stressa iväg nu dagarna innan heller. På torsdagmorgon åker jag till Hedesunda, ska fira Adam som fyller 17!! år nu på onsdag! Lillskiten har blivit stor! Hehe. Fast han kommer alltid vara min "lilla" lillebror ;) Hihi. Sen ska vi fira lite jul med Adam o Sture på förmiddan på julafton innan jag och mamma åker in till  Daniel, Hanna och Svea och firar resten av dagen där :)

Jag som tyckte jag sov ut ihelgen sitter ändå här och gäspar och är jättetrött! Fast la mig inte riktigt i tid igår :P Haha. Blev över tolv innan jag stängde av datorn, men äh man lever bara en gång, sova kan man ju göra i graven ;) Mohaha. Är så glad, fick äntligen ett lätt hus att jobba med, tog det klockan nio och är redan klar! Fast vet inte om jag vill hämta ett nytt, då blir det väl nå krångel igen. Haha. Nedå, ska skriva ut dom här ritningarna och granska dom först! Ska först hämta lite kaffe, kanske man blir lite pigg!

Kraam heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0