Fredag!!

Åååh äntligen är det fredag!! Fast ändå känns det inte som det, känns mer som typ onsdag :/ Men såå glad över att det bara känns fel och inte är så! Hehe. Me like fredagar! ;)

Idag efter jobbet blir det nog lite shopping och en sväng till systemet, sen ikväll kommer bästa Elin o Lina och hälsar på! Vi ska nog käka thaimat och dricka vin och mysa! :) Ska bli så kul att träffas igen! Blir inte alls nå ofta nu när man bor på skilda orter :/ Men tur att man är lika bra vänner fast man inte ses eller hörs så ofta! :) Imrogon blir det nog en sväng på Kupolen (ska fixa en liten "present" på skoj till en person ;P Haha) sen ska jag tvätta och under tiden umgås med Elin o Lina, sen helst hinna sola oxå. Så det är en hel del som händer imon! Men det blir nog bra iaf :P Sen på söndag drar vi, wee! :D

Om fyrtio underbara minuter är det lunch! Och efter lunchen brukar tiden gå rätt fort (peppar, peppar), så det hoppas jag på idag med! Hihi. Fast det är lite segt att jobba ida, huset jag började med i måndags, "krångelhuset", står jag nästan helt stilla med. Vet inte hur jag ska lösa taket på det här huset, och jag brukar inte ha sånt hjärnsläpp, fast det är inte så ofta man får göra om taken såhär mkt heller! Just nu ser huset ut som en påse skit rent ut sagt. Måste ha hjälp av chefen, men han är ute och springer som vanligt. Så får väl vänta lite till då!

Nej, kanske ska slå en lov och kolla igen! Trevlig fredag! Kraam heejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0