Gaaah

Jag har kört fast med ett specialhus, igen! Är redigt trött på dom här nu! Det är fan det enda jag får nu för tiden, krångliga hus! Nån gång ibland är det bara kul att få ett hus med lite mer utmaning men inte hela tiden!! :/ Det tar sån frunktansvärd tid när man inte kommer nån vart! Måste ha hjälp av chefen men han är ute på vift, som han är ganska ofta. Har dessutom tre hus liggande som aldrig blir klara. Iofs så är ett av dom från igår, men ändå! Det är oxå drygt, när man inte får avsluta ett jobb liksom! Aja, ska väl sluta gnälla! Har ju ett jobb iaf, som jag stormtrivs på :) Vissa dagar är lite drygare än andra bara :P

Vill bara att klockan ska bli 15.45 nu! Då ska våran avdelning på "studiebesök" till Villa Paradiset. Ett Fiskarhedenvillanhus som är uppbyggt utav företaget och sponsorer (tror jag det var) här i Borlänge. Det ska bli kul att se ett utav husen vi ritar "irl" så att säga! Och efter det ska vi ut och käka middag och avtacka en konstruktör som slutade för en månad sen! Ska bli riktigt trevligt att göra nåt med jobbet och dessutom käka god mat :P Restaurangen heter Broken Dreams och deras meny var väldigt lik Church Street i Gävle, så det är nog ganska likt, hoppas jag ;) Mumsigt! Hehe.

Undrar hur livet skulle se ut utan musik!? Man kan ju inte leva utan! Dagarna på jobbet skulle vara rätt outhärdliga utan och musiken gör så att dagarna går rätt fort! :) Som igår efter att jag jobbat över, trodde inte jag skulle orka ta tag i alla måsten (disk, mat, dusch) men drog bara igång lite musik och körde på, och snabbt gick det oxå! Hade jag inte haft musiken hade det nog inte blivit nånting alls. Haha ;P Då är ju allt sånt där bara fööör tråkigt! Om man inte har sällskap såklart!

Aja, snart är det lunch och då är det inte många timmar kvar tills vi slutar! Dessutom är det snart helg! Skööönt! Kraam heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0