Hemma..

Igår kom vi hem igen. Kändes som vi varit borta i flera dagar fast vi bara var borta i lite drygt 36 timmar. Iaf så hade vi det trevligt. Bussen gick elva i söndags, stannade i Heby på nervägen och fikade, kom fram till Stockholm strax efter tre och gick då upp i terminalen och väntade tills dom började släppa på halv fem. Gick in och satte oss i danssalongen, stötte ihop med bandet redan där :) Tog oss lite att dricka i väntan på att få komma ner till hytten, var en liten julshow under tiden. Klockan sex gick vi och käkade och därefter gick vi förbi dansen för att kolla om grabbarna var kvar där, och det var dom såklart, hade precis soundcheckat klart så vi satte oss där och pratade med dom en bra stund! :) Var trevligt då det inte händer så ofta annars! Sen när klockan slog sju gick vi till taxfreen och handlade lite gott, sen gick vi ner i hytten, drack lite och bytte om. Sen var det full rulle hela kvällen! Blev inge full men var ändå upp och dansade ganska mycket :P Det var en kille som bjöd upp mig men han ville bara bugga så jag sa nej, då bjöd han upp mamma istället och hon hängde på fast hon inte kan bugga. Men när låten var slut kom han och drog mig upp på dansgolvet och typ tvingade mig att bugga, och helvete va dåligt det gick! Han var inte den bästa buggaren och jag kan inte mer än några få grundsteg. Skämdes som en idiot när låten var slut, just för att ja va nykter och jag riktigt sög på bugg plus att bandet ser ju ALLT när dom står på scen, så dom måste ha fått sig ett gott skratt! Dags för en kurs nu tror jag! Men tog mig i kragen och dansade med mamma direkt efter, foxtrott är jag ju lite bättre på så fick "revansch" typ ;) Haha. När dansen var slut klockan två satt vi kvar en stund och pratade med en av grabbarna och sen strax före tre gick vi ner och la oss! Blev ganska tidigt den här gången, händer inte allt för ofta när vi åker på Micke Ahlgrens men nu blev det så, alla var trötta liksom! Vaknade före tio igår, gick och åt frukost, satt i hytten o slappade tills dansen började halv två. Satt och lyssande till klockan tre när dom spelat klart, sa hej då och sen gick vi ner och hämtade väskorna. Gick av kvart i fyra och bussen gick fyra hem till Borlänge igen! Hemma klockan åtta! Var en trevlig resa, men ALDRIG mer Birka Paradise säger jag bara. Avskydde verkligen den båten, trivs bra på vår kära Cinderella jag ;) Så nästa gång blir det den bästa båten!! :D Längtar redan faktiskt! Men inte så långt kvar ;P Hihi!

Ja och nu sitter man här på jobbet igen, har en förkylning på g och det gillar vi INTE! Har ju julfesten med jobbet på fredag!! Vill vara pigg då ju!!! Så håll tummarna att det inte blir mer!

Just ja, Elin och Lina kom och hälsade på i fredags, blev god thaimat och lite vin, sen mys till Idolfinalen såklart! I lördags blev det en sväng på Kupolen och sen åkte dom hem före ett. Vr supermysigt att dom tittade förbi :) Sen efter dom åkt gjorde vi inte mkt. Blev mest slappa faktiskt. Sovit lite dåligt i en vecka lite drygt nu!

Nej nu ska jag fortsätta! Kraam heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0