Jaa..

..då var julen här! Får se hur den här dagen blir, men det blir nog mysigt när vi kommer in till Daniel och Hanna :) Få träffa Jimmy och Petronella, Svea, Daniel, Hanna och alla i Hannas familj. Synd bara att Toffe, Adam och Sture inte ska vara med. Men dom träffade jag igår, så har ändå fått träffa alla :) Och så snöar det ute! Det gillar vi ju inte, det räcker nu!!

Hade mkt tankar som for runt i huvudet innan jag somnade igår, men det var nog ändå värt det! Ska bli spännande och faktiskt se vad som händer här framöver! :P Hihi.

Nej nu ska jag nog börja göra mig iordning så jag har det gjort, och sen runt ett ska vi åka! Ha en riktigt GOD JUL på er!! :D

Kraaam från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0