Måndag igen..

Usch va jobbigt att det är måndag, igen. Tiden går lite väl fort på helgerna :/

Har haft en bra helg iaf. I fredags efter jobbet drog jag till Gävle och hem till Mange för att umgås lite med honom. Käkade pizza och kollade på Idol, sen började vi kolla på Avatar, men efter utröstningen i Idol orkade vi inte kolla klart. Så det blev en rätt tidig kväll. I lördags tog jag tolvbussen ut till Hedesunda för att fira Sture som fyller 65 år idag! Blev en mysig dag med god smörgåstårta (som mamma gjort såklart) och gott vin :) Kom i säng vid halv tolv, så det blev inge sent då heller. Igår åkte jag och mamma hit till Borlänge, va först in en sväng till mormor och hälsade på. Sen var vi och handlade lite, lite mer välfyllt i mitt kylskåp nu :P Sen blev det en lugn tevekväll bara. Hade svårt att sova inatt med. Men sånt är väl livet! Idag skulle jag ta bilen till jobbet (låter som jag är lat, jag vet) men det gjorde jag bara för att vi inte fått parkeringstillståndet till garaget än och har inte råd att betala parkering hela dan och jag har ändå gratis parkering på jobbet. Usch för att ha bil på vintern säger jag bara! Kom inte in i skiten så mamma fick komma ner och hjälpa till, och då såklart gick det bra att öppna sig, jäkla skitbil ;) Haha. Och så va det mkt trafik, alltså tog det nästan längre tid att köra hit än att gå. Men va bara för idag hoppas jag.

Nu är man åter på jobbet och ska kämpa på utan att somna sittandes. Kraam heejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0